Bh Cosmetics - That's Heart palette

Wie zoals ik heel vaak naar make-up filmpjes kijkt op You Tube, ken je ongetwijfeld wel You Tube Guru That's Heart. Zij maakt heel veel beauty video's zoals make-up tutorials, shoplogs, fashion lookbooks, enz... Onlangs kreeg ze de kans om met Bh Cosmetics samen te werken en haar eigen palette te maken. Vandaar dat deze palette de naam That's heart draagt. Deze zijn nu te koop en natuurlijk heb ik hem ook al in mijn bezit om te reviewen.


Natuurlijk kon ze het ook niet laten om een hart in haar palette te verwerken, ze heeft gekozen om haar spiegel een hartvorm te geven. De palette zelf heeft een roze kleurtje, leuk en girly. De palette bevat 8 oogschaduwkleurtjes (alle kleurtjes zijn shimmer kleurtjes. Jammer want ik had graag een basic matte kleur in deze palette gezien), een blush, een bronzer en een highlighter. Een ideaal palette om mee te nemen onderweg. Ook is de palette niet groot en dit dus hij past perfect in je tas. Wel krijg je er geen kwastje bij, voor diegene die kwastjes uit een palette gebruiken, zullen er zelf eentje moeten voorzien.


De pigmentatie van de kleurtjes zijn best goed. Heel erg gepigmenteerd zijn ze niet maar je ziet goed de kleur. Bij sommige kleurtjes (vooral bij de paarse en donkerbruine) moet je opletten voor fallout. Zoals ik al zei hebben de kleurtjes allemaal shimmer in zich, maar wanneer je deze hebt aangebracht zie je ze bijna niet, wel hebben de kleurtjes een mooie metallic glans. De kleurtjes die in de palette zitten passen ook mooi bij elkaar, je kan er heel wat mooie ooglooks mee maken.

Swatches

Bovenste rij:


Tweede rij:


Bronzer, highlighter en blush:


De bronzer die erbij zit is perfect om te shapen. Hij is niet te donker en niet te licht, ideaal voor meiden met een hele lichte huid. Wel bevat hij een lichte gouden shimmer. Dit valt niet veel op, maar ik had die shimmer er liever niet in gehad. Ook de highlighter en blush zijn perfect van kleur en wederom perfect voor lichte huidjes. Ik ben heel erg tevreden over deze palette, enkel mocht er wel een lichte matte basiskleur in gezeten hebben.

Ik kocht deze palette via de webshop Beauty88 voor maar €16,95. Deze webshop is zeker een bezoekje waard, ze hebben veel leuke merken zoals Make-up revolution, bh cosmetics, Real techniques, enz...

xx Kimberley 



Reacties

Es zei…
Ziet er heel mooi uit, ik ga eens een kijkje nemen in de webshop! X
Ze hebben echt leuke dingen in de webshop :) zeker eens een kijkje nemen! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)