Benefit - Dandelion blush

Ik ben verzot op de blushes van Benefit en ik heb er al een aantal in mijn make-up collectie liggen. Onlangs zag ik één van de blushes liggen bij Douglas die ik nog niet had en toen ik hem testte in de winkel, was ik meteen verliefd! Deze heet de Dandelion (paardenbloem) blush


De blush heeft een heel erg mooie zachtroze kleur en is heel erg geschikt voor meiden met een lichte huidskleur. Benefit omschrijft de kleur als "ballerina pink". Wanneer je deze blush op je gezicht aanbrengt krijg je een instant glow op je huid. Er zit een heel erg lichte shimmer in. Wanneer het licht op deze shimmer valt, krijg je dat mooie glowy effect. Je kan hem zowel als blush gebruiken maar ook als een all over poeder. Aangezien de kleur heel licht is, kan je hem mooi opbouwen tot een wat donkerdere kleur. Zo kan je zelf de perfecte kleur kiezen.


Bij dit product krijg je ook een kwastje. Deze gebruik ik zelf niet, maar hij is best van goede kwaliteit en is heel erg zacht. Wat je wel bij deze blush kan hebben is fallout, ik merk wanneer ik met mijn kwast het product probeer op te nemen dat hij wat brokkelig is. Wanneer je je kwast goed aftikt en de blush op je gezicht aanbrengt, zie je er niks meer van.



Het enige nadeel aan deze blushes is de prijs. Je betaald maar liefst €33 voor dit product! Het is aan de prijzige kant, maar je krijgt er een heel erg fijn product voor in de plaats. Je kan deze blush via deze webshop van Douglas kopen of bij de Douglas filialen (enkel in Nederland). Een heel erg fijn product!

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie & lieve roze kleur. Ben benieuwd hoe deze je staat.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)