Barry M - Gelly Hi-shine nail paints

Vandaag heb ik voor jullie nog eens een blogpost over lakjes. Deze keer review ik 2 lakjes van het merk Barry M. Geen gewone lakjes, maar gelly hi-shine nail paints. Deze lakjes zouden hetzelfde effect moeten hebben als gelnagels. Ik ben benieuwd!



Ik kocht de kleurtjes Dragon Fruit en Grapefruit. 2 vrolijke en mooie roze kleurtjes. Deze kleurtjes zijn iets meer geschikt voor de lente of zomer, maar ik draag ze lekker het hele jaar door!

De lakjes hebben een dikkere substantie dan gewone lakjes. Natuurlijk is dit nodig om het nodige geleffect te bekomen. Gelnagels hebben ook een dikkere laag dan je gewone nagels. Deze lakjes hebben ook een hi-shine formule zodat de lak een mooie glans geeft en ze net op echte gelnagels lijken.

De lakjes brengen makkelijk aan, hebben een fijn kwastje, maar hebben wel een wat langere droogtijd dan normaal, mede omdat de lak dikker is. Eenmaal aangebracht hebben ze inderdaad een mooi gelnageleffect. Het leuke hieraan is dat je dit helemaal zelf kan doen thuis en het je bijna geen geld kost! Ik ben geen fan van echte gelnagels, maar over deze lakjes ben ik zeker en vast enthousiast.

Dragon Fruit





Grapefruit



 

Deze lakjes kan je kopen via onderstaande links via de webshop Alicejo. Deze kosten €5,35 per stuk en zijn hun geld meer dan waard!
Dragon Fruit / Grapefruit

xx Kimberley

Reacties

Karlien zei…
oh wow hele leuke kleurtjes!
ziet er ook netjes uit

liefs
Karlien
Het zijn idd heel mooie kleurtjes :)
Bedankt voor je reactie! xx Kimberley
Unknown zei…
Je ziet het 'gelly' effect echt bij deze lakjes. Bovendien zijn het prachtige kleurtjes <3!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)