W7 - Box Powders (Honolulu bronzer, Afrika Blush, Double act poeder )

Vandaag heb ik niet één, maar drie productjes voor jullie! Ik vond het een beetje veel om  drie verschillende blogposts te maken hierover, daarom dat ik ze alle drie samen review! De productjes komen allemaal van de webshop make-up musthaves.

Ik heb drie verschillende boxpoeders voor jullie van het merk W7. Deze zijn het meeste bekend door hun dupes (In the Buff palettes) van de Urban Decay Naked palettes.

Deze box poeders heeft W7 deze keer niet afgekeken bij Urban Decay, maar wel bij Benefit. Deze doosjes zijn precies hetzelfde principe als hun blushes zoals coralista, dallas en natuurlijk ook de Hoola bronzer. Jammer dat ze telkens andere merken kopiëren!

Maar goed. Laten we beginnen met de boxen. Als eerste heb ik een bronzer voor jullie. Deze heet de Honolulu bronzer.



De verpakking heeft een printje dat bij het thema past van Hawaii. Ook zit er een kwastje in het doosje. Het uiteinde van de haartjes hebben een roze kleurtje. Leuk bedacht! Het kwastje is lekker zacht, maar ik gebruik liever mijn kwasten omdat die toch preciezer werken. Mocht je je kwasten vergeten zijn of je hebt niet veel plaats is dit wel handig natuurlijk.



Deze bronzer ziet er niet zo licht uit in het doosje, maar eenmaal geswatched valt hij heel goed mee. Een ideale bronzer voor meiden met een lichte huidskleur. Met dit product kan je heel goed je gezicht shapen.



Hier zie je de bronzer lichtjes op mijn huid aangebracht.


Voor een budgetmerk is dit een heel goede bronzer. Hij is goed gepigmenteerd en doet goed zijn werk. Ook geeft hij geen fallout wat zeker een groot pluspunt is! Ik ben fan. De prijs hiervan is €4,49. Heel wat goedkoper dan die van Benefit, die €33 per stuk kosten!


De tweede boxpoeder is een multi bronzing gezichtspoeder. Maar wanneer je hem aanbrengt op je gezicht is het meer een blush. Deze heeft de naam Afrika. Je kan deze blush het beste herkennen aan het printje. Wat is dit mooi gedaan! De blush heeft namelijk een panterprintje. Van zulke verpakkingen wordt ik op slag blij.





Zoals je kan zien ziet hij er meer uit als een blush dan een bronzer. Voor een bronzer is de kleur veel te roze van kleur. Toch blijft het een tof en goedwerkend product.



Ook deze blush kost €4,49.

Als laatste heb ik nog een boxpoeder. Deze keer een mengeling van de twee! Dit doosje heet Double Act en de naam zegt het zelf, een bronzer en blush in één.



Wanneer ik het doosje open maakte was ik niet zo enthousiast over de bronzer. Er zit namelijk heel veel gouden shimmer in het product verwerkt! In de blush zitten er geen. Mocht je de bronzer gebruiken zou ik geen highlighter meer op je gezicht dragen, anders zou het snel een beetje teveel worden!

De bronzer en blush zijn beiden mooie producten en hebben een mooie kleur, alleen jammer van de hoeveelheid shimmer die erin zit! Ook dit product kost €4,49.



Alle productjes die ik hierboven heb genoemd zijn heel goed van pigmentatie, zijn zacht van textuur (soms opletten van een klein beetje fallout wanneer je een kwast gebruikt) en brengen makkelijk aan. Enkel bij de bronzer van het doosje Double act zitten er teveel shimmer deeltjes. Voor de rest heb ik helemaal niks aan te merken! Leuke productjes voor een klein prijsje!

Zoals hierboven genoemd komen ze allemaal van de webshop Make-up Musthaves!
Test ze zeker eens, ze zijn beslist de moeite waard.

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Mooie producten! De verpakkingen maken het echt af.
Unknown zei…
Wat een mooie producten zeg! Prachtig.
Es zei…
Wauw wat een mooie producten! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)