Sigma - Brilliant & spellbinding oogschaduw palette

Sigma is één van de wat duurdere make-up merken. Net zoals MAC is dit een professioneel make-up merk en natuurlijk zal je daar ook wat meer voor betalen. Natuurlijk ben je ook zeker van de kwaliteit en weet je gewoon dat je geen miskoop hebt gedaan, althans dat hoop ik toch. De palette die ik vandaag voor jullie ga reviewen heet de Brilliant & Spellbinding oogschaduwpalette en deze stond al een tijdje op mijn wishlist. 



Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de grootte van de palette. Toen ik deze thuis in de bus kreeg en opendeed dacht ik dat deze wel wat groter zou zijn. Langs de andere kant is het dan wel weer handig om deze onderweg mee te nemen.


De verpakking van de palette is simpel zwart met het logo op de voorkant. Het oogt simpel, maar heeft iets chiques. Ook aan de binnenkant staat het logo in overvloed geprint. Wanneer je deze palette gebruikt zal je je niet snel moeten afvragen van welk merk deze nu weer is :).


De palette bevat in totaal 12 oogschaduwkleurtjes en een grote spiegel. Er zitten zowel matte als shimmerkleuren in de palette en zijn prima met elkaar te combineren. De pigmentatie van deze kleuren is supergoed en zijn super zacht. Het enige wat me wel verrast heeft is dat een paar kleurtjes toch wel fallout hebben. Let dus op dat je niet te hard op de oogschaduw drukt met je kwast. Voor de rest zijn dit prachtige en goed werkende oogschaduwkleuren.




Swatches

Rij 1

 Hiatus/Solstice/Healthy/Languid
Rij 2

 Radiant/Balmy/10/Spellbinding
Rij 3

Sensational/Bloom/Fey/IG2

Ik kocht deze palette via de webshop Make-up spot. Je kan ook meerdere palettes van dit merk vinden maar met andere kleurtjes! Deze palette kost €39,95 maar is het meer dan waard! Zeker een aanrader.

xx Kimberley

Reacties

Oooh dit ziet er zo mooi uit!
Ja hé :) echt een mooie palette!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)