MUA - Undress your skin - Baked Bronzer

Na de bekende Undress your skin highlighter van MUA, hebben ze nu ook een bronzer op de markt gebracht. Ook deze baked bronzer heeft de naam Undress your skin. Deze bronzer doet me denken aan diegene van The Body Shop. Deze hebben een beetje hetzelfde uiterlijk.

Mijn mening is een beetje verdeeld als het gaat over producten van MUA. Over hun gezichtsproducten en oogschaduwproducten ben ik enthousiast, maar wanneer ze over de boeg komen met hun lipproducten, dan mogen ze ze van mijn part in de vuilnisbak gooien. Zo slecht vind ik ze! Er moet al veel veranderen mocht ik ooit van MUA nog een lipproduct kopen.




Maar goed, vandaag geen lipproduct, maar een gezichtsproduct. Gelukkig maar! :)

De bronzer ziet er op het eerste zicht heel erg mooi uit. Maar doet hij ook zijn werk? Let's find out!
Wanneer je de bronzer van dicht bekijkt ziet hij er prachtig uit! Er zitten verschillende tinten in de bronzer verwerkt. Goud, bruin en wit zijn te zien. Ik was benieuwd naar het resultaat wanneer je deze kleurtjes zou mengen...




En hier is het resultaat! Is hij niet prachtig! De bronzer is super gepigmenteerd en is heel erg mooi, maar er zit helaas teveel shimmer in de bronzer. Wanneer je hem swatched, lijkt hij meer op een highlighter! En daar ga ik hem ook voor gebruiken, als highlighter. Hij geeft een mooien gouden glow op je jukbeenderen en is meer geschikt voor in de zomer, maar toch blijft hij prachtig.





 Ondanks mijn niet zo goede mening over de lipproducten van MUA, ben ik heel erg tevreden over dit product. Als bronzer vind ik hem niet echt goed, maar als highlighter werkt ie perfect! Je kan deze vinden via de MUA webshop. Deze bronzer kost €3,78. Een heel betaalbare prijs.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik heb deze bronzer ook maar eigenlijk gebruik ik hem niet zoveel omdat hij zo shimmery is.
Idd vindt ik ook :) xx
Es zei…
Heel mooi, misschien wel te gebruiken als een soort van highlighter? X
Ja, daar ga ik em idd voor gebruiken :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)