Miyo - Lip me lipsticks

Miyo is een merk waar ik nog niet eerder van hoorde. Toen ik deze lipsticks zag voorbij komen op de webshop van Miss Lipgloss kon ik het dan ook niet laten om deze te proberen. Ze hadden heel erg mooie kleurtjes in hun assortiment (in totaal 8) en ik was benieuwd naar het resultaat ervan. Ik besloot om de 3 mooiste kleurtjes uit te kiezen en voor jullie te testen.



De lipsticks hebben een simpele zwarte verpakking. Niks speciaals.
Ik kocht de kleurtjes 02 Vanilla Pudding, 03 Pink Ballet en 04 Apricot Sorbet. Dit waren de drie kleurtjes die mij het meeste aanstonden.



Klaar om de swatches te zien? Let's go!

02 Vanilla Pudding




03 Pink Ballet



 

04 Apricot Sorbet 




De lipsticks hebben allemaal een heel erg romige textuur, precies boter. Ze brengen heel erg makkelijk aan en voelen heerlijk zacht op je lippen, net lippenbalsem. Ze hebben heel erg mooie kleurtjes en zijn goed gepigmenteerd. Ook blijven ze heel goed op je lippen zitten. Na het eten en drinken beginnen ze wel hun kleur te verliezen omdat ze zo romig zijn.

Ik ben heel erg tevreden over deze lipsticks en denk erover om nog andere kleurtjes te kopen later :)

Willen jullie ze ook proberen? Je kan ze scoren via deze webshop van Miss Lipgloss. Ze kosten €4,95 per stuk.

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik vind Apricot Sorbet mooi!
Unknown zei…
Never heard of these brand but they look very lovely! I have to try them ^^

Z ♥
http://beautybyz.blogspot.se/
Es zei…
Mooie lipsticks, staat je mooi! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)