Make-up Revolution - I Heart Chocolate & Death By Chocolate palettes (Dupe Too Faced - Chocolate bar palette!)

Voor diegene die een dupe zochten voor de Too Faced - Chocolate bar palette... Ik heb hem gevonden! Ik zag deze palettes van Make-up Revolution op de webshop van Make-up musthaves en ik moest deze gewoon testen.

Er zijn in totaal 2 verschillende palettes, wat ik een beetje raar vond. Normaal gezien komt er maar één soort van een dupe op de markt. De eerste palette heeft wel de gelijkaardige verpakking en indeling als die van de Too Faced palette, maar niet dezelfde kleurtjes. De andere palette daarentegen wel! Ik kocht ze allebei (natuurlijk!) en ga ze vandaag voor jullie reviewen.


Er zijn zoals ik al zei 2 verschillende palettes verkrijgbaar. Boven zie je de Death by chocolate palette, onderaan de I Heart Chocolate palette. De ene palette heeft een wat donkerdere kleur dan de andere. Wel handig, zo kan je ze makkelijker van elkaar onderscheiden in je collectie.




De verpakking deed mij instant denken aan de Too Faced palette. Hoewel ik stiekem de verpakking van de dupe pallettes leuker vindt. Ook zijn ze dikker en lijken ze ook meer op een stuk chocolade, terwij die van Too Faced er niet echt leuker uitziet. Mocht er geen "chocolate bar" op de voorkant gestaan hebben zou het me niet echt zo zeer zijn opgevallen. Met die van Make-up revolution heb je zo iets van "het het is net een stuk chocolade".



 

Hierboven zie je links de Too Faced palette, Rechts die van make-up Revolution (Death by chocolate). Zoals je kan zien is deze niet de dupe van de Too Faced palette. Toch wou ik ze eens naast elkaar leggen om ze te vergelijken. Het enige wat een beetje verschilt aan deze pallettes is de indeling van de oogschaduwkleurtjes. De grotere vakjes staan niet zo op dezelfde plaats als die bij Too Faced. Ook krijg je bij de dupe palette een applicator erbij.


Een close-up van de palette. Ook deze oogschaduwkleurtjes hebben namen gekregen. (Ik som ze hieronder even op per rij).

Rij 1: White light/ Don't let go/ Break me up/Consume Me/ All is lost
Rij 2: Lick Me/Fool's Gold/One more Bar/Devour Me/Tear The wrapper/Love you to death
Rij 3: Pray for Me/ Dipped/Tease Me/Set me Free/Bring down Angels

En dan nu de Moment suprême! De oogschaduwkleurtjes zelf! Ik kan het bijna niet geloven, maar deze kleurtjes zijn even goed gepigmenteerd als die van de Too Faced palette! What?! Ja, je leest het goed! Als je me niet geloofd, kijk dan maar naar de onderstaande foto!


Alsof dat nog niet leuk genoeg is, heb ik nog de tweede palette voor jullie. Ongetwijfeld een heel erg goede dupe voor de Too Faced - chocolate bar palette.


Hoewel de kleurtjes niet op dezelfde plaats staan, zijn deze ongetwijfeld net dezelfde pallettes! De pigmentatie van deze oogschaduwkleurtjes zijn ongelofelijk. Ze voelen superzacht aan, blenden makkelijk uit. Voor diegene die de palette van Too Faced te duur vinden, dit is zeker een super alternatief! En weet je wat het leuke daaraan is? Deze kosten slechts €9,99 per stuk! Terwijl die van Too Faced ongeveer €45 kosten.


De namen van deze palette:

Rij 1: You Need love/Piece me together/ One more Piece/Love Torn/Stolen chocolate
Rij 2: Thank Friday/ More!/ Pleasure Girl/Meet chocolate/Unforgivable
Rij 3: Smooth criminal/Chocolate love/ You need more/ What a way to go/ Endorphines Ready!



Vergelijkende swatches (Links Too Faced/ Rechts Make-up revolution)




Zijn jullie op zoek naar een goede dupe? Deze is bijna net zo goed als de originele! Dus sla zeker je slag en bestel ze op de webshop Make-up musthaves voor €9,99 per stuk!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)