MAC Mineralize Skinfinish - Soft & Gentle

Ik hoorde al van heel veel mensen dat ze heel erg enthousiast waren over deze Mineralize Skinfinish van MAC in de kleur Soft & Gentle. Dit product wordt gebruikt als highlighter en is heel erg populair in bloggerland. Ik had nog geen enkele Mineralize skinfinish (MSF = poeders voor het gezicht) van MAC in mijn collectie, dus ik was benieuwd.




Natuurlijk heb ik eerst gevraagd bij de MAC counter of ik hem mocht testen, en wauw, ik was op slag verliefd!

Zoals jullie misschien wel weten heeft MAC onlangs hun verpakkingen vernieuwd. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind deze verpakkingen echt niet mooi. Ik vond de oude verpakkingen veel mooier en professioneler. Maar zolang het product maar hetzelfde blijft, is het voor mij allemaal oké!



Zo ziet het product eruit. Is hij niet prachtig?! De poeders is gebakken en heeft een heel erg mooie champagnekleur met een lichte roze tint. De foto's zijn gemaakt in het daglicht en het product ziet er zowel in de verpakking, als op de huid er even prachtig uit. Er zitten wel heel veel glitters in de MSF, maar eenmaal aangebracht op de huid zijn deze klein en geven ze een subtiele en natuurlijke glow op je huid.



Je hebt echt niet veel nodig om een prachtige kleur op je jukbeenderen te krijgen. Eenmaal op je kwast aanbrengen is al meer dan genoeg!


Ik ben heel erg enthousiast over dit product en ga er in de toekomst zeker nog aanschaffen.
De MSF heeft wel één nadeel en dat is het prijskaartje. Ik betaalde maar liefst €29,50 voor dit product! Niet iedereen zal het er voor over hebben, maar ik garandeer dat jullie zeker tevreden zullen zijn! Test hem zeker eens wanneer je bij de MAC counter bent.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Dit is een fantastisch product! Al vond ik de oude verpakking inderdaad ook veel mooier.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)