L'oréal Infallible Nagellak - 016 Forever Burgundy

De laatste tijd heb ik meer een zwak voor donkere nagels. En toen ik deze nagellak van L'oréal in de rekken zag liggen, was ik meteen verliefd. Ik kocht al eerder een lakje van deze lijn (L'oréal infaillible) en was er razend enthousiast over. Deze keer kocht ik de kleur 016 Forever Burgundy, een heel erg mooie bordeauxrode kleur.


De lakjes staan bekend als vervanger voor de gelnagellak met UV-lamp. Ik ben nooit echt een fan geweest van gelnagels te laten zetten. Ik heb er de tijd niet voor en in de kortste keren zit ik er toch aan te prutsen. En aangezien ik op mijn werk veel met mijn handen zit, gaan ze ook snel kapot.

Toen ik las dat deze een goede vervanger zijn voor gelnagels wou ik deze toch proberen. Met deze lakjes heb je in een mum van tijd het effect van gelnagels, zonder er ook effectief op te hebben.

En inderdaad! Wat een mooi resultaat. De lakjes zijn goed dekkend, brengen heel makkelijk aan door het handige borsteltje die je nagellak mooi verdeeld, en de kleur is ook heel erg mooi. Normaal gezien ben ik niet zo voor rode nagels, maar deze kleur is echt heel mooi.

Zonder laagje 2

Met laagje 2


Dit lakje is zeker een aanrader voor deze winter! Je kan ze vinden bij de drogisterij voor €10,99 per stuk. Ze zijn beschikbaar in 16 verschillende kleurtjes.

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)