Boozycosmetics - matte collection oogschaduw (lichte kleurtjes)

Voor diegene die Boozyshop nog niet kende. Dit is een online webshop voor beauty- en make-up producten. Zij verkopen allerlei merken zoals Sigma, The Balm, W7, Milani, Beautyblender, enz...
Sinds kort hebben zij nu ook een eigen make-up lijn, Boozycosmetics genaamd, met onder andere make-up kwasten en nu ook single matte oogschaduwkleuren. Deze oogschaduw ga ik vandaag voor jullie reviewen.



De kleurtjes zitten niet in doosjes, maar het zijn losse pans die je kan kopen. Ook kan je apart de palettes verkrijgen om ze in op te bergen. Ik heb deze niet gekocht want ik had namelijk nog plaats in mijn Z-palette. Deze is net dezelfde als diegene die boozyshop verkoopt, enkel dat de Z-palettes duurder zijn en ze zijn ook verkrijgbaar in verschillende groottes en kleurtjes/prints.

 links: toast, rechts: soft pink

Ik koos voor 2 lichte kleurtjes (toast & soft pink), de lichtste kleur (toast), wou ik gebruiken als een highlightkleur voor op het wenkbrauwbot. De meeste highlightkleurtjes die in palettes zitten hebben ofwel teveel shimmer of hebben niet genoeg pigmentatie. Ik wou deze gerust eens een kans geven. Zoals jullie kunnen zien passen ze perfect in de Z-palette.

Wat wel vervelend is, is dat de kleurtjes op de webshop namen hebben, maar wanneer je ze thuis uit de verpakking haalt staat de naam enkel op de plastic verpakking aan de buitenkant. Wanneer je de pans uit de plastic haalt staan de namen niet op de achterkant van de pan, enkel een code.


Zoals jullie kunnen zien, is de pigmentatie heel goed voor matte kleurtjes te zijn. Ook zijn het heel erg lichte kleurtjes en hebben ze een goede kleur. Ik ben aangenaam verrast, vooral omdat het van Boozyshop zelf komt. Ik heb nu al spijt dat ik de donkere kleurtjes niet heb gekocht! Bij een volgende bestelling ga ik deze zeker bijbestellen.

 

Swatches


Op foto zien de kleuren er niet super gepigmenteerd uit, maar in real life valt dit reuze mee. Zoals ik al zei, de pigmentatie is zeker goed voor zulke lichte kleurtjes. Wanneer ik ze in donkere kleurtjes koop zal ik hierover ook zeker nog een blogpost maken. Ik zie deze 2 kleurtjes niet meer op de webshop staan momenteel, misschien dat deze tijdelijk zijn uitverkocht?! Ik had deze nog maar onlangs aangeschaft. Gelukkig zijn er nog andere kleurtjes beschikbaar.

De kleurtjes kosten €4.76 per stuk en zijn zeker een bezoekje aan de webshop waard!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)