W7 - In the buff: Lightly Toasted Palette

Ik hoor het jullie al zeggen. "Weeral een palette van W7"? Inderdaad weeral. Het merk heeft opnieuw een palette uitgebracht. Deze heet de In The Buff: lightly toasted palette. In totaal is dit nu al de 4de in een hele korte tijd. Ik kreeg hem deze week in de brievenbus en vond het wel leuk om met jullie te delen!


Net zoals de andere palettes van W7 deze simpele blikken doos. Deze palette is de dupe voor de Naked 1 palette van Urban Decay. Handig voor diegene die het budget niet hebben om de Naked palette te kopen. Zoals de andere palettes is de kwaliteit van deze oogschaduwkleuren redelijk goed, zeker voor een budgetmerk.

Vergelijking met Naked palette


Bovenaan zie je telkens de W7 palette, onderaan de Naked palette van Urban Decay


Lightly Toasted palette



Ook de oogschaduwkleuren uit deze nieuwe palette hebben namen gekregen. Ik schrijf ze hieronder neer voor de geïnteresseerden. De palette bevat 12 oogschaduwkleuren en bevat zowel matte als shimmerkleuren.Ook krijg je opnieuw een dubbelzijdige kwast met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een kleine oogschaduwkwast, maar deze gebruik ik nooit en vind ik ook niet goed werken.


De eerste 6 kleurtjes van Links naar Rechts: Teddy bear, Wonderland, Cracker, Happy, Lady Luck, Twister.


De laatste 6 kleurtjes van links naar rechts: Di Di, Delilah, Magic, It's a dream, Up in smoke, Dawn.

Enkele swatches




Ik kocht mijn palette bij AliceJo voor €7,99. Maar je kan hem ook kopen bij andere webshops zoals Boozyshop en beautyvoordeelshop.

Veel shopplezier!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Wauw eindelijk de dupe van de naked 1, deze moet ik hebben dan is mijn collectie met de paletten compleet haha! X
Hehe, ik heb ze ook allemaal liggen, zowel de Naked palettes als die van W7. Lichtjes verslaafd :) x
Ik heb al een palette van W7 en gebruik meestal dezelfde kleuren. Maar vind deze ook wel erg mooi! Misschien toch maar halen ;-)
Ik kan het ook nooit laten om er eentje bij te halen ;) Je bent niet alleen!
Unknown zei…
Wat leuk. Deze kende ik nog niet. Super!
Hij is nog maar te koop van deze week :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)