The New Black Specials - Femme fatale set

Ik had deze lakjes al een tijdje op het oog, maar ik vond ze steeds een beetje te duur. En omdat ik dit merk ook nog nooit had geprobeerd, heb ik een beetje afgewacht tot ze wat in prijs zouden verlagen. Een paar weken geleden zag ik ze voorbij komen in de webshop The Make-up spot en zag dat ze te koop waren aan de helft van de prijs! Ik kon het niet laten en heb ze dan ook meteen besteld.



Toen ik ze thuis toegestuurd kreeg, was ik wel wat verbaasd. Op de webshop zagen ze er toch wel wat groter uit. Ze hebben jammer genoeg een heel klein formaat (4ml). Qua verpakking lijken ze op de nagellakjes van Urban decay. Ook zijn ze even groot.

Er zitten 2 flesjes in de verpakking, één lakje en één topcoat. Ik heb het setje voornamelijk gekozen voor de topcoat die erbij zat. Deze zag er zo leuk uit.


Op je nagels ziet het er dus zo uit. Omdat alle nagels met een topcoat een beetje to much zou zijn, heb ik maar één accentnagel gedaan. Dit komt mooier over. Het lakje heeft een donkerblauwe/paarsachtige kleur en is redelijk dekkend.

Ik heb 2 laagjes gebruikt. Ook de topcoat brengt makkelijk aan. Meestal is het redelijk moeilijk om glitters op je nagel mooi te verspreiden, maar deze doet heel goed zijn werk!











Ik ben aangenaam verrast door deze lakjes, maar zou toch niet de volle prijs ervoor betalen omdat ze zo klein zijn. Voor dit setje betaal je normaal gezien €13,95, maar in de sale zijn ze €7,50.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)