The Body Shop - All-in-one Instablur

Dit product van The Body Shop is al even verkrijgbaar, maar ik kwam er niet aan toe om het te testen. Bij deze doe ik dit dus vandaag. Instablur is een product dat je op je gezicht aanbrengt (met of zonder make-up) waardoor je een egale huid krijgt. Perfect voor op foto's dus! Je kan het dus alleen dragen, maar je kan het ook onder je foundation aanbrengen voor een flawless look. Je kan deze ook gebruiken als primer! Met dit product beweert The Body Shop dat je een ge-airbrushed effect krijgt. Het lijkt net op de Porefessional van Benefit!





De verpakking is simpel en heeft een knijptube, wat erg handig en hygiënisch is. Deze gebruik ik persoonlijk het liefst. In de winkel zag ik op de verpakking staan "universal shade", waardoor ik aan een verkoopster vroeg of dit voor elke huidskleur geschikt was. Die vertelde me dat het product een doorzichtige kleur had. Ik nam hem mee om te testen, en inderdaad, het product is doorzichtig.




Het product zelf voelt heel erg zacht aan. Een echt siliconengevoel. Wel is het product niet zo dik als siliconen en het brengt heel erg makkelijk aan, trekt heel erg goed in de huid, kleeft niet en het sluit de poriën zeer goed af, waardoor ze nog nauwelijks zichtbaar zijn. Het beloofd tot 12u lang te houden.

The Body Shop omschrijft het product als volgt: ‘een unieke formule met een matterend bolletjespoeder dat de huid heel intelligent egaliseert en hydrateert met Vitamine E’.


Het product doet echt wat hij moet doen, al houdt het niet zo erg lang. Wanneer je het goed aanbrengt houdt het toch wel een uurtje of 6. Het doet de poriën zichtbaar verminderen en zit prettig op de huid zonder irritaties te geven. Een heel erg prettig product! Je kan het kopen bij The Body Shop voor €15. De tube bevat 25ml

Hebben jullie dit product al geprobeerd? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)