MAC - "Dainty" Blush

Ik zocht deze blush van MAC al een hele poos, maar overal was hij uitverkocht. De verkoopster vertelde me dat ze ze een tijdje niet meer binnenkregen omdat MAC hun verpakkingen gingen vernieuwen. Wanneer ik onlangs bij de MAC counter was in de Bijenkorf, hadden ze ze net terug binnengekregen. EIN-DE-LIJK!

De blush heet Dainty en staat al een hele poos op mijn verlanglijst. Het is één van de meest verkochte en genoemde blushes van MAC. Het is een blush die echt bij iedereen past. Hij heeft een warme roze kleur met gouden shimmer. Heel mooi voor meiden met een lichte huidskleur. Het geeft je een mooie naturelle blos op je wangen.




Zoals ik eerder zei zijn de verpakkingen van MAC vernieuwd, maar naar mijn mening zijn ze er niet op verbeterd. De nieuwe verpakkingen hebben een doorzichtig dekseltje, maar het is niet zo groot meer als vroeger. Ik vind de oudere verpakkingen toch mooier en professioneler uitzien.




Zoals alle andere producten van MAC zijn deze superfijn! Het is dan ook niet voor niks een professioneel merk. Natuurlijk zijn deze dan ook niet echt goedkoop, maar fijn zijn ze zeker. De blush voelt lekker zacht aan qua textuur en blend makkelijk uit. Let er wel op dat je niet teveel in één keer op je kwast neemt, want hij is heel erg gepigmenteerd! En dan gaat hij pas fel ogen.



Ben je op zoek naar een mooie naturelle blush en mag hij wat meer kosten? Dan is deze van MAC zeker iets voor jou. De blushes van MAC kosten €24. Best veel, I know. Maar je koopt ook niet elke dag blushes van MAC, niet?

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik vind dit zo'n mooie blush die ik absoluut ook nog wil aanschaffen. Ik vind de nieuwe verpakkingen er trouwens ook niet op vooruit gegaan.
Ja idd, vondt de oude verpakking mooier :)
Es zei…
Hij is echt heel mooi, wel jammer beetje van de nieuwe verpakkingen! X
Ja inderdaad, zo te horen zijn er veel mensen niet echt enthousiast over de nieuwe verpakkingen :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)