Essence Effect Eyeshadows

In de Essence schappen liggen sinds kort nieuwe productjes en ik kon het niet laten om al eens te gaan snuffelen. Ik kocht deze Effect eyeshadows. Ik zag ze op enkele blogs voorbij komen en deze zagen er heel erg interessant uit. Dit najaar zijn metallic kleurtjes weer helemaal hip en Essence heeft daarop ingespeeld. Deze oogschaduwkleurtjes hebben een metallic effect wanneer je ze aanbrengt.



Ze zijn verkrijgbaar in 6 verschillende kleurtjes, maar ik kocht er 3 die ik het leukste vond. Ik kocht de kleurtjes 02 Brazil's sunset, 05 China's groove & 06 UK's stonehenge.

Deze oogschaduwkleurtjes komen in een tube en zijn vloeibaar en heel erg glanzend. Niet voor meiden die niet van shimmer houden! Essence beloofd ons dat ze goed dekkend zijn, lang houden, makkelijk uitsmeren en niet kleven, want ze zijn heel erg vloeibaar!

Dan nu, de kleurtjes!

02 Brazil's sunset







05 China's groove 






06 UK's stonehenge





Ik heb ze getest en ik moet inderdaad toegeven dat deze super gepigmenteerd zijn! Je hebt maar een heel klein beetje nodig om een super resultaat te krijgen. De kleuren zijn heel erg glanzend, ideaal voor een dramatische ooglook. Misschien leuk om deze te gebruiken voor een Halloween look! 

Ze smeren heel erg goed uit en kleven inderdaad niet. Ook blijven ze een hele tijd op je oog zitten, maar na een tijdje kruipen ze toch wel in de lijntjes.

Toch leuk om te proberen en de prijs valt ook heel goed mee. Voor deze tubes betaal je €2.99 per stuk. Je kan ze vinden bij de drogisterij zoals Kruidvat en Trekpleister (enkel in Nederland)! 

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Super gepigmenteerd inderdaad, hoewel ik niet weet of ik dit prettig zou vinden. Lijkt me lastig om een ooglook met diverse kleurtjes mee te maken.
Ja idd, je hebt gelijk. Misschien wel wat moeilijk wanneer je meerdere kleurtjes gebruikt.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)