Benefit - Hydra-smooth Lip Colors

Benefit is één van mijn favoriete make-up merken. Ze hebben de leukste verpakkingen en de mooiste producten. Afgelopen maand was is bij de Douglas in Nederland en daar hebben ze een Benefit counter. Ik heb mezelf eens goed laten gaan daar en de producten eens goed geswatched. Mijn oog viel op deze leuke doosjes met daarin mooie lipproducten.

In totaal zijn er 10 verschillende kleurtjes. Ik kocht er 2 van in de kleurtjes Air Kiss en Juicy Details.




Ook deze keer zijn de verpakkingen te leuk! De lipproductjes zitten in deze leuke gekleurde kokertjes. Bovenaan staat de naam en het labeltje heeft de kleur van de lipstick die erin zit. Handige verpakking ook, want je kan ze rechtopstaand in je lade bewaren. Zo kan je makkelijk de kleurtjes zien zitten en het bespaard je tijd!


De verpakking van de lipsticks zelf zijn een beetje aan de speciale kant. Stiekem doen ze mij een beetje denken aan Griekse zuilen :p. Niet echt een verpakking die ik zelf zou kiezen voor een lipstick, maar hé, het is eens wat anders dan die saaie zwarte verpakkingen. Aan de onderkant zit er een draaischijfje waarmee je de lipstick kunt uitdraaien.


De lipsticks zelf zijn heel erg romig en voelen aan als boter wanneer je ze swatched of aanbrengt op je lippen. Heel erg gepigmenteerd zijn ze niet. De kleurtjes die ik kocht zijn eerder getinte lippenbalsems dan lipsticks. Wel geven ze een mooi gezond kleurtje aan je lippen. Ideaal voor meiden die een kleurtje willen, maar geen donkere lipkleuren willen dragen.

Wil je een wat donkerder kleurtje?
Dan vraag je het best even in de winkel want de pigmentatie van deze productjes zijn niet allemaal dezelfde. De ene heeft meer pigmentatie dan de andere!
Ze blijven een aardig tijdje zitten, maar een lunch of drankje overleeft de kleur niet!

Ze bevatten verzorgende ingrediënten zoals mangoboter en Vitamine E en verzorgen je lippen tijdens de koudere maanden.


Air Kiss 






Juicy Details






Deze productjes gaan deze herfst/winter rechtstreeks mijn handtas in! Zijn jullie ook benieuwd naar de Benefit producten? Je kan ze vinden bij Douglas in de winkel of via hun online webshop!
Ze zijn wel wat aan de prijzige kant! Dit is altijd zo met de Benefit producten! Deze lipproducten kosten namelijk €19 per stuk!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)