Too Faced - Chocolate Bar palette

Too Faced is steeds één van mijn favoriete merken geweest en sinds ze met deze Chocolate Bar palette zijn uitgekomen, stond deze in no time op mijn verlanglijst. Deze palette is momenteel één van de populairste palettes in bloggerland en ik kon het dus ook niet laten om hem te bestellen.




Eerst en vooral, kijk naar die verpakking! Voor wie een chocoladeliefhebber is zou zeker en vast zijn tandjes hierin willen zetten. De palette heeft de vorm van een chocoladereep met een magnetische sluiting, ruikt heerlijk naar chocolade en als kers op de taart bevat deze ook nog eens cacao als één van de ingrediënten! Beter kan het dus niet. Zelf de namen hebben een zoete en lekkere naam. De palette bevat een klein foldertje met een paar ooglooks die je stap per stap kan maken.





De palette bevat 16 matte en shimmerkleurtjes waarvan er 2 highlighterkleurtjes aanwezig zijn. Deze palette bevat alle kleurtjes die je nodig hebt om een mooie ooglook te maken. De textuur van deze oogschaduw is fantastisch! Zoals we gewend zijn van Too Faced zijn ze superzacht en de kleurtjes zijn heel erg gepigmenteerd. Ze brengen makkelijk aan en doordat ze heel erg zacht zijn, blenden ze ook makkelijk.



Namen

 Gilded Ganache/White Chocolate
Salted Caramel/Marzipan/Semi-sweet
Hazelnut/Crème Brulee/Haute Chocolate

 Milk Chocolate/Black Forest Truffle/Triple Fudge
Strawberry Bon Bon/Candied Violet/Amaretto
Cherry Cordial/Champagne Truffle


Swatches





Ik vind deze palette heel erg mooi voor deze herfst! Ik kan hem aan ieder van jullie aanraden. Natuurlijk hangt er wel iets aan vast, want deze palette kost rond de €45 in de winkels zoals Sephora.
Aangezien ik deze hier niet in de buurt heb, heb ik de mijne besteld via Ebay. Natuurlijk betaal je dan meer aangezien de verzendkosten hoger zijn. Ik kocht hem via een Amerikaanse verkoper en betaalde er uiteindelijk (met verzendkosten) €54 voor.

Je kan ook altijd proberen via Beautybay!

Jammer genoeg heeft niet iedereen dat budget, maar jullie mogen toch wel wegdromen, niet?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Dit palette staat al lang op mijn verlanglijst
ik denk dat ik hem toch maar is ga aanschaffen !
Liefs lin
Zeker doen! Hij is het meer dan waard! :) xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)