Sedona Lace - 20 color eyeshadow palette

Sedona Lace is een make-up merk waar ik al een paar jaar over hoor spreken op You Tube. Veel beautybloggers zijn fan van dit merk. Ik kon deze tot nu toe nog nergens vinden, maar ik zag deze week dat ze dit merk nu ook verkopen via de webshop AliceJo. Ik besloot even een kijkje te nemen en dit palletje zag er interessant uit.



Het palletje heeft een simpele zwarte verpakking met daarop de merknaam in een eenvoudige witte tekst. Hij bevat een grote spiegel en een dubbelzijdige sponsapplicator. Deze gebruik ik echter nooit aangezien ik mijn kwasten gebruik.

De oogschaduwkleuren


De palette bevat in totaal 16 oogschaduwkleuren en 4 blushes (aan de onderkant van het doosje).
De oogschaduwkleuren zijn allemaal shimmerkleurtjes behalve het zwarte kleur. Deze is mat aangezien deze bedoeld is om als eyeliner te gebruiken. De kleurtjes zijn ideaal voor deze herfst aangezien het meer aardetinten en donkerdere kleurtjes zijn.


De kleurtjes hebben geen namen dus deze kan ik jullie jammer genoeg niet geven.


Enkele swatches oogschaduwkleuren



De oogschaduwkleuren zijn heel erg goed gepigmenteerd en zijn heel erg zacht van textuur. Ze brengen makkelijk aan en zijn heel erg makkelijk uit te blenden. Ik vind ze een heel erg goede dupe voor de Too faced oogschaduwkleuren en dit wil al heel wat zeggen! Ik ben zeer enthousiast over deze palette!

De Blushes


Zoals ik al zei hierboven, bevat de palette ook 4 blushes. Van een heel lichte, naar een wat donkerdere kleur. Ideaal voor elke huidskleur en seizoen. Wil je een wat zachtere look of wat donkerdere? Je kan zelf kiezen! Aangezien er een hele lichte en matte kleur inzit kan je deze ook gebruiken als highlighter op het wenkbrauwbot.



Enkele swatches van de blushes




De blushes zijn ook heel goed gepigmenteerd. Normaal gezien zijn matte blushes niet zo goed van pigmentatie, maar deze doen zeker en vast goed hun werk! Heel erg fijne producten!

Willen jullie ook deze palette aanschaffen? Dit kan via deze webshop: Alicjo
Deze kost €13,95 wat zeker niet veel is voor hetgeen je krijgt!

Zeker een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)