L'Oreal Collection Privée - The Nudes Lipsticks

Van zodra de persberichten werden gelost in mijn mailbox was ik op slag verliefd op deze lipsticks. Ik heb het over de L'Oréal Collection Privée lipsticks. L'Oréal werkte samen met 5 bekende dames (Julianne Moore, Freida Pinto, Eva Longoria, Doutzen Kroes en Jennifer Lopezom deze nude collectie te verkrijgen.

Op de één of andere manier vond ik ze toch wat te duur en besloot nog even te wachten. Wanneer ik ze dan uiteindelijk wou kopen, waren ze telkens uitverkocht. Maar toen ik onlangs bij de Di rondkeek zag ik ze liggen. Ik heb ze dan toch maar meegenomen.

In totaal zijn er 5 kleurtjes beschikbaar (Julianne's Nude, Freida's Nude, Eva's Nude, Doutzen's Nude en J Lo's Nude), waarvan ik er voorlopig maar 2 kocht. Ik heb nog 2 andere op het oog, maar die zijn voor een volgende keer wanneer ik de drogist bezoek! Freida's Nude ben ik niet zo een fan van, die sla ik over :)

De kleurtjes die ik deze keer kocht zijn Doutzen's Nude - Barely Pink en J Lo's Nude - Barely Greige. Zoals jullie kunnen afleiden uit de titel zijn het allemaal nudekleurtjes, dus zoek je lipsticks met veel kleur, dan zal je deze hier niet vinden.


 







De lipsticks zijn romig van textuur en hebben een mooie glans. Ze brengen makkelijk aan door hun vorm (scherpe punt). De kleuren zijn heel erg mooi, er zit zeker voor ieder wat tussen. Hou je erg van nudekleurtjes, dan zijn deze zeker aan te raden. Ze blijven toch wel een tijdje zitten, maar na een maaltijd of drankje zal je ze zeker wel eens moeten bijwerken omdat ze toch wel licht van kleur zijn.

 Doutzen's Nude - Barely Pink 








 J Lo's Nude - Barely Greige








 Deze lipsticks kosten €14,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de drogisterij.

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik vind deze er zo chique en mooi uitzien. Alleen jammer dat ze zo duur zijn inderdaad!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)