H&M Nude Eyes oogschaduw en wenkbrauwpalletje

Ik zag dit setje liggen bij H&M maar er stond nergens een voorbeeldje op de verpakking hoe het palletje eruit zag. Op de verpakking stond er ook niet of het matte of shimmerkleurtjes waren. Ook lag er nergens een testerverpakking. Ik kon ze ook niet openen want ze waren gesealed met een plastic verpakking. Op goed geluk nam ik dit setje, "Nude eyes" genaamd, mee naar huis.


Wanneer ik de verpakking thuis opendeed zag ik als eerste deze tekening staan op de binnenkant. Hierop leggen ze je uit hoe je de oogschaduw moet aanbrengen. Wel handig voor de beginnende beautyliefhebbers onder ons.


Het palletje bevat 3 ooschaduwkleurtjes en 3 kleurtjes wenkbrauwpoeder. Ook heeft het palletje een klein kwastje met een applicatortje en een schuin kwastje voor de wenkbrauwen. Ik gebruik geen wenkbrauwpoeder want mijn wenkbrauwen zijn al vol en donker van kleur. Ik heb deze niet nodig.
Het kwastje gebruik ik ook niet want ik heb mijn eigen kwasten daarvoor.


Het enige wat dus bruikbaar is voor mezelf zijn de oogschaduwkleuren. Er zitten 3 naturelle kleurtjes in het palletje die genummerd zijn, zodat je op de tekening kan volgen wat je moet doen.

Wanneer ik de kleurtjes begon te swatchen had ik wel redelijk wat product op mijn vingers, maar wanneer ik het swatchte op mijn hand, zijn de kleuren heel erg licht! Ze bevatten heel erg weinig pigmentatie

Bij de wenkbrauwpoeders komt er wel wat meer kleur vanaf, maar de poeders brokkelen zo erg zat ze gewoon bijna uiteen vallen! Natuurlijk krijg je dan veel fallout en is het binnen de kortste keren een smeerboel!

Swatches

Oogschaduwkleuren





Wenkbrauwpoeders






Wat een rotzooi!


Ik heb spijt dat ik dit palletje heb meegenomen naar huis, ik kan er niks goeds over kwijt eerlijk gezegt... Ik betaalde €4,99 voor dit palletje en elke cent was teveel! Zeker geen aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat jammer zeg, zo'n miskoop! Wat een enorm kruimelige rotzooi inderdaad.
Idd, jammer! Want de meeste producten van H&M zijn zo slecht nog niet ...

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)