Cadeausetje Clinique - review productjes

Toen ik onlangs bij Douglas in Maastricht aan het shoppen was, werd ik vriendelijk geholpen door een medewerkster. Ze liet me alle producten testen en ze wou mij op het einde een cadeautje meegeven als bedankje voor mijn aankopen. Eerst wou ze mij een setje geven met Benefit producten, maar ze waren helaas allemaal op. Omdat ze het toch wat erg vond dat ze niks kon vinden, gaf ze mij dit setje mee van Clinique. Wat lief!

Het setje bevat 4 productjes en ik wou ze aan jullie laten zien aangezien het nog leuke productjes zijn. De productjes zitten in een leuk zomers tasje. Het tasje ga ik zeker nog gebruiken en in mijn handtas steken met kleine productjes om mee te nemen.


Dit zijn de productjes die in het tasje zaten.



 Sample Clinique - Liquid Facial Soap

Dit product zal ik jammer genoeg niet kunnen gebruiken. Ik heb reeds de fullsize gehad en heb hem moeten weggeven. Telkens wanneer ik mijn gezicht ermee waste, kreeg ik een rode huid en een enorm branderig gevoel. Ik heb zelf last van eczeem en mijn huid is dan ook erg gevoelig. Deze mag ik dus niet meer gebruiken! Ik doe er wel iemand anders een plezier mee :)



Sample Clinique - Superdefense SPF 20

Dit productje is een moisturizer met SPF 20 (zonnebrandfactor). Je huid is dus beschermd tegen de zon! Let op! In de winter heb je dit ook nodig! Dus probeer zoveel mogelijk producten te gebruiken die SPF bevatten. Ik probeerde dit product al eerder en het is een fijn product. Lekker licht en luchtig. Deze gebruik ik zeker opnieuw!


Sample Clinique - Cream shaper for eyes - 101 Black Diamond

Het derde product dat ik vond in het tasje was een zwart oogpotlood in de kleur 101 Black Diamond.
Voor een sample is dit best een genereuze grootte. Je doet er best een lang tijdje mee. Ideaal om mee te nemen onderweg! Het potlood ik heel erg creamy en zet supersnel een mooi lijntje. Superzwart is hij niet, maar eerder heel donker grijs. Als je dichtbij kijkt zie je ook zilveren glittertjes zitten, maar het is echt subtiel. Leuk product!




Clinique High Impact Rouge Impact lipstick - 17 Rosette

Ik was aangenaam verrast toen ik deze lipstick in het tasje zag zitten. Dat gebeurd niet vaak. De lipsticks van Clinique zijn ook nog redelijk duur van prijs en daarom was ik verrast. Toen ik de dop eraf deed, zag ik deze mooie donkerroze kleur. Een echte kleur voor deze herfst/winter. Ik draag niet vaak donkere lipproducten, maar deze ga ik zeker veel dragen. De lipstick heeft de kleur 17 Rosette.

De lipstick is heel erg romig en brengt makkelijk aan. Hij verzorgt je lippen goed en geeft een mooie donkerrode kleur.








Ik ben heel erg blij met het setje dat ik gekregen heb! Zijn jullie nog niet bij Douglas geweest? Zeker doen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)