Benefit setje Lee Lee's Beauty Secrets

Tijdens mijn vakantie ben ik samen met mijn vriend naar Maastricht (Nederland) geweest. We hadden een dagje om te shoppen uitgestippeld en natuurlijk heb ik me tegoed gedaan aan de leuke winkels daar.
Eén van de winkels die ik heb bezocht was de Douglas. Zoals jullie wel weten zijn er in sommige Douglas winkels een Benefit counter met de leuke en mooie Benefit producten. Jammer genoeg kunnen we deze hier in België niet krijgen, en heb ik eventjes rondgesnuffeld en een paar leuke dingen meegenomen om te reviewen.

Ik had een aantal producten op mijn wishlist staan. Natuurlijk zijn deze producten van Benefit niet goedkoop wanneer je de fullsize koopt. Ik zag daar een aantal setjes staan met enkele producten en vond het een goed idee om een setje met wat kleinere formaten te kopen om te testen. Mochten ze me niet bevallen heb ik er ook geen fortuin aan uitgegeven. Aangezien ik volgend jaar in maart naar Utrecht ga voor 2 daagjes kan ik ze dan nog in fullsize kopen.



Ik kocht het setje Lee Lee's Beauty Secrets. Een setje met 4 producten, waarvan 2 fullsize! De reden waarom ik dit kocht is omdat ik de 3 van de 4 productjes toch wou testen en het in een set goedkoper uitkwam. Voor dit setje betaalde ik in totaal €39. Mocht ik alles apart en fullsize hebben gekocht was ik in totaal €124,50 kwijt! Kijk dus steeds uit of je geen setjes kan kopen als je meerdere producten wil testen.

 

 In dit setje zitten volgende producten:

- Een sample size (7,5ml) van The Porefessional (een primer die de poriën onzichtbaar maakt)
- Een fullsize They're Real mascara
- Een fullsize That Gal brightening gezichtsprimer
- Een sample size Laugh with me Lee Lee eau de toilette

Topproducten voor een klein prijsje dus. De Porefessional had ik thuis al in mijn bezig, maar ik kan altijd wel een sample size gebruiken voor wanneer ik op vakantie ga. De andere productjes had ik dus nog niet gebruikt en was ik wel benieuwd naar.

De productjes

The Porefessional 






Een heel erg fijne primer! Wanneer je de kans krijgt moet je hem zeker eens uitproberen. Hij heeft zoals iedere primer een doorzichtige substantie.

They're real mascara





Voor


Na


Wat een fijne mascara is dit! Wanneer deze op is koop ik hem zeker opnieuw! Hij klontert niet, brengt makkelijk aan, je hebt niet veel nodig en kijk wat een lengte die geeft aan je wimpers (Ik gebruikte geen wimperkrultang!)

That Gal brightening face primer








Deze primer heeft een handige verpakking! Hij werkt net zoals een lijmstick. Draai onderaan de verpakking en je product komt er bovenaan verdeeld uit. Hij is hygiënisch want bovenaan heeft hij een doorzichtige afsluitdop! Het product werkt prima en geeft je een gezonde gloed!

Laugh with me Lee Lee Eau de Toilette








 Het product ruikt lekker fris en zoet. De verpakking is zoals bij elk product van Benefit super schattig! Wel jammer dat er geen spuitdopje op het flesje zit, je moet deze met je vingers aanbrengen.

Dit was het setje! Zijn jullie benieuwd? Je kan de productjes ook online bestellen via Douglas.

xx Kimberley


























Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)