MUA Undress your skin Shimmer highlighter

Online was hij al enkele keren uitverkocht en was ik telkens te laat om hem te kunnen bestellen. Maar uiteindelijk heb ik hem kunnen vinden bij de Kruidvat in Aalst (België) toen ik met mijn vriend daar een spontaan dagje ging shoppen. Ik heb het over deze Undress your skin shimmer highlighter van MUA.

Naast een andere paar producten van MUA is deze highlighter toch wel het meest besproken product uit beautyland. Vele bloggers hebben deze al gereviewd en ik kon natuurlijk ook niet achterblijven. Aangezien ik hem uiteindelijk heb gevonden, kan ik toch na lange tijd hem ook voor jullie reviewen.




 

Zoals altijd heeft MUA de meest basic verpakking.



Het product zelf daarentegen is zo mooi! Een glanzende poeder (highlighter) met een mooi golvend patroon en een parelmoerglans. Ik ben nog niet zoveel budget highlighters tegengekomen, maar deze is zeker favoriet.

Wanneer je hem hebt aangebracht op je jukbeenderen is de highlighter zo mooi! Hij geeft een mooie en gezonde glans aan je gezicht. Let wel op dat je er niet teveel van aanbrengt, want het kan snel té veel zijn en zie je er uit als een discobal. Op je kwast zie je hem namelijk niet erg terug, maar wanneer je het aanbrengt op je gezicht zie je het duidelijk. Ook blijft hij gedurende de hele dag zitten!

Aangezien er veel roze in de highlighter zit, kan je gerust je blush overslaan.




Mijn meest gebruikte highlighter is de Mary-lou manizer van The Balm, maar dit is geen budgetproduct. Niet iedereen heeft daar het budget voor en het is begrijpelijk dat ook niet iedereen daar veel geld aan wil spenderen. Maar ik heb goed nieuws! Deze kost slechts €3.76 en heeft redelijk wat product in de verpakking zitten (7.5g), voor de budgetliefhebbers onder jullie, scoor hem wanneer je de kans hebt!

TIP: In de MUA webshop is hij momenteel in stock! klik hier om hem te bestellen!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik heb deze ook, hij is zo mooi!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)