MUA - Pretty pastels oogschaduwpalette

Ik zocht dit palletje al een tijdje, maar op de webshop was hij reeds uitverkocht. Ik kon het uiteindelijk vinden bij de Kruidvat in Aalst (België), die een aantal producten van dit merk verkoopt. Ik heb het over het Pretty Pastels oogschaduwpalletje van MUA. Ook was het dan nog eens mijn geluksdag, want ik vond het palletje aan de helft van de prijs!



De palette heeft zoals we gewoon zijn van MUA een simpele verpakking. Meestal hebben ze een zwarte of witte verpakking en een doorzichtig deksel. Het oogschaduwdoosje bevat 12 oogschaduwkleuren. Deze bevatten allemaal shimmer. Ze zijn heel mooi van glans wanneer je ze op je huid hebt aangebracht. Voor pastelkleurtjes hebben ze een goede pigmentatie. Deze kleurtjes zijn ideaal voor meiden die niet graag donkere kleurtjes dragen. Op foto zien de kleurtjes er heel erg licht uit, maar in het echt zijn ze toch nog een tintje donkerder.
De kleurtjes hebben geen namen. Ook krijg je bij de palette een dubbelzijdige sponsapplicator, maar deze gebruik ik echter nooit. Kwasten zijn makkelijker om mee te werken.




Enkele swatches




Een heel erg mooi palletje voor maar €5! Zeker een aanrader! Neem zeker even een kijkje in de schappen van MUA!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)