Maybelline Color Show Street Artist Top Coats

Ik heb deze flesjes al een tijdje in mijn collectie liggen, maar vergat op de één of andere manier om er een blogpost over te schrijven. Jammer, want deze topcoats zijn superleuk en zijn ideaal voor deze zomer. Ik heb het over de Color Show street artist top coats van Maybelline.




Deze topcoats zien er super uit in het flesje. Het is ook de reden waarom ik ze heb gekocht. Jammer genoeg zijn ze niet zo makkelijk uit de verpakking te halen. Je moet het flesje een klein beetje scheef houden zodat het er goed uitkomt en ook moet je er voor zorgen dat je toch enkele glitterstukjes op je kwastje krijgt. De kleine stukjes zijn zo geen probleem, het zijn meer de grotere flakes die je er moeilijk uit krijgt.

Wanneer je ze op je nagels hebt gekregen zien ze er best leuk uit. Natuurlijk ben je wel even bezig met ze goed te verdelen. Ik kocht de kleurtjes 01 Boom Box Black, 03 Urban Vibe en 04 Alley attitude. Er ontbreekt één lakje hier in de blogpost, want in het totaal zijn er 4 verschillende lakjes. Deze was jammer genoeg uitverkocht.

De voordelen volgens Maybelline:
• Mix van gekleurde, witte en zwarte deeltjes in een transparante formule die de kleur eronder beter laat uitkomen. 
• Borsteltje dat de nagellak perfect doseert. 
• Zonder Formaldehyde, DBP en tolueen.


Swatches:

03 Urban Vibe





04 Alley Attitude




01 Boom Box Black




Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Hoewel ik ze zelf niet zou kopen omdat ik al teveel nagellak heb, vind ik ze er wel erg leuk uitzien.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)