Catrice lipsticks - Metallure Collectie

Er is alweer een nieuwe collectie uit van Catrice. Deze heet de "Metallure" collectie. De enige producten die ik boeiend vond van de nieuwe collectie zijn deze twee lipproducten. Er zijn in totaal 3 lipkleuren verkrijgbaar. De derde is een rode lipstick, maar aangezien ik nooit rood draag, heb ik deze niet gekocht. Ook waren er nog lakjes en oogschaduwkleuren beschikbaar, maar ik vond het niet echt mijn ding.

Ik kocht de kleurtjes C01 Metalight en C02 Alluring pink. De lipsticks hebben een mooie rosé gouden verpakking en hebben een spinnenwebachtig printje. Het is eens iets anders dan steeds die saaie zwarte verpakkingen.

 

 

De lipsticks hebben een romige textuur en brengen makkelijk aan. Ook hebben ze veel pigmentatie. Ze blijven wel niet zo lang op je lippen zitten. Maar de meeste lipproducten doen dit trouwens ook niet! Beetje bijwerken en klaar!

C01 Metalight


 




C02 Alluring Pink

 


De verpakking is mooi, de lipsticks werken goed en de prijs is ook nog eens betaalbaar! Wat wil je nog meer. Zeker een aanrader.

De lipsticks kosten €3.99 per stuk! Je kan deze vinden bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland.

xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Beide kleuren zijn heel erg mooi x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)