Allerlei lippies

Vandaag een blogpost met verschillende lipproductjes. Aangezien ik veel lipproductjes heb gekocht de laatste tijd, waaronder gewone lippenbalsems, zet ik ze allemaal samen in één blogpost! Enjoy!

2B - Deli Gloss - Kleur 03

Ik had nog niet eerder een lipgloss van het merk 2B gebruikt. Ik zag ze liggen bij de Kruidvat en vond dit kleurtje er wel leuk uitzien. De verpakking is leuk voor een budgetmerk. Een rode dop, een doorzichtige verpakking (wat altijd handig is als je een grote collectie hebt) en een leuk printje. De lipgloss is een beetje aan de dikkere kant, maar plakken doet hij niet! De kleur komt ook goed over op je lippen, wat fijn is bij zo een lichte kleur. Ook geeft hij een mooie shine aan je lippen. Topproduct! Ik zoek zeker nog eens in het 2B schap voor andere productjes. Deze kostte €3,95.




 

 The Body Shop - 100% Natural lip roll-on - Orange 

Dit lipproduct kocht ik tijdens een shoppingtrip met mijn vriend bij The Body Shop. Aan de kassa kwam ik enkele Euro's tekort voor een grotere korting. Daarom zocht ik snel wat uit aan de kassa. Ik nam deze 100% natural lip roll-on uit de schappen in de smaak Orange. Toen ik hem wilde gebruiken zat het rollerballetje vast en kon ik het niet gebruiken. Mijn vriend probeerde een aantal keer en kreeg het toch aan de praat. De geur is ongelofelijk lekker en werken doet hij zeker. Op je lippen voelt hij meer aan als een olie ipv een lippenbalsem. Wanneer je het rollerballetje gebruikt voelt het lekker fris aan. Een heel goed product voor deze zomer! Ik ben heel erg enthousiast over dit product. Er zijn nog meerdere smaken verkrijgbaar Deze koop ik zeker opnieuw! Deze kost €6.







Rimmel - Keep calm Lip balm - 010 clear 

Ik geef toe. Dit lipproduct kocht ik om de verpakking! Wie wil er nu geen leuke productjes in haar handtas zitten hebben? Deze lippenbalsem van Rimmel ziet er zo leuk uit! Kleur komt er niet vanaf, maar hij verzacht en verzorgt je lippen wel. Super enthousiast ben ik nou ook weer niet. Het is een wat simpele lippenbalsem, meer niet. Deze kost €3,49. Wel wat veel voor een simpele lippenbalsem.







Etude House - Sweet recipe Candy stick - Aardbei

Al enthousiast over de kerstcollecties die uitkomen? Ik heb alvast een leuk lipproduct gevonden voor de winterperiodes in zicht! Deze getinte Candy Cane lippenbalsem van het merk Etude House is zo leuk! Ik heb een zwak voor zulke verpakkingen! De lippenbalsem geeft een mooie roze kleur om je lippen. Ideaal voor de koude winterperiodes. Je kan deze en nog andere leuke spulletjes vinden via de webshop Allurelle.nl
Deze kost €5.25 en is verkrijgbaar in 2 kleurtjes.






Holika Holika - Heartful Moisture Lipstick - Sweet coral

Als laatste deze super schattige lipstick. Deze lipstick is van het merk Holika Holika en heeft de meest schattige verpakking ooit! De lipstick heeft de vorm van een hartje. Ook ruikt hij ook nog eens superlekker. Ik kocht hem in de kleur Sweet coral, maar er is ook nog een rode variant verkrijgbaar. Ze brengen super makkelijk aan, zijn heel zacht en voelen heel goed aan op je lippen. Je kan deze vinden op de webshop Allurelle.nl. Allen daarheen zou ik zeggen :)







xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)