Teeez Nagellakjes

Je kon al lezen dat ik onlangs een trip heb gemaakt naar de Etos en dat ik daar wat spulletjes kocht die je in België niet kan krijgen. Bij deze spulletjes zaten ook deze lakjes van het merk Teeez. Ik kocht er drie. Twee lakjes zijn van de nieuwe collectie en ééntje lag in de salesbak (van de oude collectie). Kijk maar mee ...

Free




  


Eerst en vooral het lakje dat in de sale lag. Het lakje heeft de naam Free en heeft een soort lichtgroene kleur. Het is niet echt een mintkleur want een echt felle kleur is het niet. Het is een beetje een doffe groene kleur, maar naar het pastelgroen op. De originele prijs van het lakje was €4,99 maar was afgeprijsd naar €2,45. Ik was benieuwd naar de Teeez lakjes, daarom nam ik deze mee.


Hotspot





Coffee to go





Later zag ik de nieuwe collectie liggen en kon het dan ook niet laten om daar ook twee lakjes van mee te nemen. Ik kocht de kleurtjes Hotspot (een paarse met zilveren accent tussen) en Coffee to go (een bronzen kleur).

De lakjes zelf zijn mooi van kleur. Wat je ziet in het flesje, is exact hetzelfde dan wat je op je nagels te zien krijgt! Bij veel lakjes is dit niet het geval! Wat me wel opvalt is dat de lakjes wel wat "loperig" zijn. Meestal hebben lakjes een ietwat dikkere textuur. Op de foto's kan je de swatches zien, daar heb ik telkens maar één laagje aangebracht. Het ene lakje dekt ietsje beter dan het andere, maar met twee laagjes zitten ze perfect! Deze lakjes van de nieuwe collectie kosten €4.99 per stuk.

Ik heb al verschillende producten van het merk Teeez gebruikt en heb tot nu toe nog geen enkele miskoop gedaan. Ik ben fan van dit merk. Jammer dat het niet overal verkrijgbaar is.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)