Tanya Burr Nagellakjes

Ik liet jullie eerder al de lipgloss zien die de populaire blogster en You tuber Tanya Burr laatst uitbracht. Ook heeft zij tien nagellakjes uitgebracht en daar heb ik er twee van gekocht om te reviewen. Ik kocht de kleurtjes Mini Marshmallows en Peaches & Cream.



 Links: Mini marshmallows / Rechts: Peaches & Cream




 De verpakking heeft Tanya simpel gehouden. Op de voorkant van het staat haar handtekening gedrukt en op het dopje bovenaan staat er een hartje. Qua uitzicht zijn ze leuk, maar praktisch niet echt. Wanneer ik het ene flesje wou opendoen zag ik dat het dopje eraf was en ik kreeg het flesje helemaal niet open. Alles zat potdicht. Na een 20 min trek en sleurwerk kreeg mijn vriend het dop open! Waarschijnlijk een fabrieksfout.





Bij het lakken van mijn nagels kreeg ik mijn nagellak niet zo mooi op mijn nagels. De reden hiervan? De haren van het kwastje zaten langs alle kanten.





De nagellakjes zelf zijn fijn, maar aan de verpakking moet er echt iets worden gedaan.


 Mini marshmallows






Peaches & Cream




Heel erg fijne lakjes op zich, maar echt een slecht verpakking. Jammer want het product zelf is goed! Deze lakjes kocht ik bij Alicejo.com en kosten €6.99 per stuk. Ook kan je ze kopen via Boozyshop.nl!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)