TAG - 15 dingen die niemand vraagt

Ik zag deze Tag op de blog van ultimatefashionlover.nl en vond het wel leuk om ook eens in te vullen. Bij deze zijn jullie ook allemaal getagd! Laat hieronder jullie blog achter als jullie hem ook hebben ingevuld. Ik ben ook benieuwd hem te lezen :)

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik heb geen kledingkast op mijn slaapkamer staan, ik heb een aparte kledingkamer en die heeft geen deuren!

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Nee, ik vind ze meestal toch niet lekker werken 

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, als ik bijvoorbeeld mijn kamer wil grondig poetsen, maak ik lijstjes wat er allemaal moet gedaan worden. Ook bij boodschappen doen, dingen die ik nog moet doen of kopen, voor alles maak ik lijstjes.



5. Heb je sproeten?
Ik heb een klein aantal sproetjes rond mijn neus

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, toen ik nog klein was :)

7. Hoe groot is je bed?
220 x 240

8. Ben je lui?
Dat valt te zien wanneer. In de zomer heb ik meer energie dan in de winter. In de winter stel ik dan ook meer dingen uit. 

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, ik ben momenteel grote kuis aan het houden. De lades enzo uitmesten, maar hoe meer ik opruim, hoe meer rotzooi ik vind. Nu ligt alles hier rond gesmeten terwijl ik deze tag aan het invullen ben. 

10. Kauw je op pennen en potloden?
Vroeger op school wel, nu niet meer

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Ja, ik ben er maar een jaartje bij geweest, dat was niks voor mij. Ik haat kamperen!

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja, en ik heb zowat iedere Disneyfilm in mijn filmcollectie :)



13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, of ik moet me al heel erg vervelen

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Niet echt, ik zing dan zelf wel in de plaats als er geen muziek is. Dan durf ik wel dansen ;)

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja, dat is het eerste wat ik heb geleerd bij de rijschool

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)