Maybelline - Terre Indienne Bronzing Powder with Blush

Onlangs liep ik door het Kruidvat op zoek naar een aantal productjes. Ik passeerde langs de schappen van Maybelline en zag daar de nieuwe Bronzing poeders met blush liggen. Het is de eerste keer dat Maybelline uitkomt met een 2-in 1 bronzer en blush. Er lagen twee verschillende types in de schappen, een lichte en een donkere versie. Maar er zijn er in totaal 3 beschikbaar. Maar de derde was uitverkocht. Aangezien ik een heel erg lichte huid heb kocht ik de donkere kleur niet.



De kleur die ik wel kocht is de kleur 09 Golden Tropics. Ik vindt het een heel mooi product. De verpakking is simpel maar straalt zomer uit. Het product geeft geen felle kleur, maar een mooie subtiele glans en kleur op je gezicht. Ideaal voor meiden met een lichte huidskleur. Een bronzer kan snel een oranje gloed nalaten wanneer je een lichte huid hebt, maar deze werkt perfect.




Wanneer je hem swatched op je hand zie je niet snel een grote verandering, maar wanneer aangebracht op je gezicht zie je duidelijk wat meer kleur. Wanneer je een fellere blush zoekt koop je deze beter niet. Ik heb hem aangebracht met mijn Real Techniques buffing kwast en dit werkt perfect. Zo kan je de blush makkelijker in je huid werken.



Ik ben alvast fan, maar dat is omdat ik van hele lichte tinten hou. Voor iemand anders kan dit een tegenvaller zijn! De blush is wel niet aan de goedkope kant. Je betaald hiervoor €13.29.

xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Ik vind het uiterlijk van de blush/bronzer wel heel mooi maar ben er niet super enthousiast over voor die prijs x
Unknown zei…
Klinkt goed! Ik ben benieuwd hoe deze je staat.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)