MAX nail art stripers

Ik vond deze twee nagelsetjes bij de Action. Ik dacht dat het gewone nagellakjes waren, maar toen ik ze wou testen thuis zag ik dat het stripers waren. Dit zijn lakjes maar met een superfijn kwastje om te gebruiken voor nail art. De doosjes zien er al veelbelovend uit. De verpakking heeft leuk ogende kleurtjes en zien er tof uit. Er zijn meerdere kleurtjes en sets beschikbaar maar ik kocht enkel deze twee setjes:


De kleurtjes van links naar rechts: Space Glitz, Deep Pink, Grey Galaxy, Blue Sky, Purple Galaxy, Neon Yellow.








Dit kwastje ziet er prima uit, maar sommige lakjes hebben niet zo een goed kwastje. De haartjes gaan alle kanten opstaan waardoor je geen mooie streepjes kan trekken. Natuurlijk mag ik niet klagen want per setje betaal je maar €1.38. Wel hebben ze een goede dekking. Over het product mag ik zeker niet klagen, enkel de kwastjes zelf konden beter! Misschien heb ik toevallig een doosje dat niet zo goed is gemaakt.



Willen jullie ook op zoek naar deze stripers? Ga dan zeker eens langs bij de Action!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Hello! I nominated you for the Liebster Award! Check out the post:
www.humblebeauty29.blogspot.com
Thank you for nominating me :) I will post it on my blog and fill out the questions and answers !

xx Kimberley

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)