Ik ben genomineerd voor de Liebster Award!

Ik ben door www.humblebeauty29.blogspot.com genomineerd voor de Liebster Award




Wat leuk en lief dat ze mij heeft gekozen! Voor diegene die dit niet kennen: wanneer je wordt genomineerd zijn er enkele regeltjes die je moet volgen. Zo moet ik volgende dingen doen of rekening mee houden:

1. Post 11 feiten over jezelf.
2. Beantwoord de 11 vragen die de persoon die je genomineerd heeft, heeft gesteld en maak zelf een 11 vragenlijst voor jouw volgende set genomineerden om te beantwoorden.
3. Kies 11 mensen om te nomineren en link ze in je blogpost
4. Laat je genomineerden weten dat ze genomineerd zijn. Je mag geen personen terug taggen!
5. Nomineer blogs met minder dan 200 volgers!

Laten we dit eens invullen :)

11 feiten over mezelf:
1. Ik verzamel alles wat met eenden te maken heeft. (I collect everything that has to do with ducks)
2. Ik ben koppig (I'm stubborn)
3. Ik ben een schoonmaakfreak (I like to clean)
4. Ik ben een make-up freak en heb een uit de hand gelopen make-up collectie (I'm a make-up freak and have a collection that is insane big)
5. Ik en mijn vriend hebben een gezamelijke hobby: fotografie en in het weekend zijn wij dan ook meestal weg om nieuwe plaatsen te ontdekken en foto's te nemen (Me and my boyfriend have the same hobby: photography. In the weekends we like to discover new places for taking pictures)
6. Ik hou ervan om naar films te kijken en heb ook een grote collectie blu-rays in huis (I'm a huge moviefreak and I also have a big collection of Blu-rays)
7. Ik en mijn vriend spelen graag op de Xbox en ons favoriete spel samen is Call of Duty Ghosts (My and my boyfriend like to play the game Call of Duty ghosts together).
8. Mijn lievelingseten is pasta (My favorite food to eat is pasta).
9. Ik heb thuis 2 chihuahua's en 2 valkparkieten als huisdieren (We have 2 chihuahua's and 2 cockatiels for pets)
10. Mijn lievelingsseizoen is de herfst (My favorite season is fall) 

Dit zijn de vragen die ik gesteld kreeg en moest beantwoorden:

1.  If you could travel to anywhere in the world today, where would it be and why?
I would love to go to America one day. New York, Texas, Tennessee. I would love to see the tall buildings, the shops, the view, ... I don't know why but it seems so fantastic. (Amerika, voor het uitzicht, het shoppen, ...)

2.  If you could travel in time, which decade would you travel back to?
The medieval time. I would love to see how it was back then. (De middeleeuwen)

3.  How many pairs of shoes do you own?
Enough :p I think around 50 pairs (genoeg, rond de 50 paar)

4.  Who is your favorite designer?
Michael Kors

5.  If you could be featured in any magazine, which would you choose?
Vogue

6.  If you were a reality star, which reality show would you be your best fit?

I don't watch many shows on tv, but if I had to choose, something that has to do with crime. I love watching police series with murders and such. (series met moordzaken)

7.  What beauty product can you not live without?

Lipbalms (lippenbalsem)

8.  If you won a million dollars today, what would be the first thing you would buy?

A house (een huis)

9.  Who is your celebrity crush?  

Kit Harington (John Snow from game of thrones)

10.  What is your most favorite movie of all time?

Pitch Perfect

11.  What is one thing that you would like your readers to know about you?

I love beauty and fashion and love to update my blog as much as possible. But I also like to spend time with my boyfriend as much as possible. Live, Love and Laugh, that's my motto :) (Ik hou van beauty en fashion en ik hou ervan om te werken voor mijn blog, maar ook om tijd vrij te maken voor mijn vriend en familie). 

De personen die ik nomineer zijn:
1. Katrien van vrolliewollie.blogspot.be
2. Miranda van blondefashiontale.blogspot.be
3. Maudleen van dafashionfreak.blogspot.be
4. Kim van fashionary-kim.blogspot.be
5. Lisa van xlisalove.blogspot.be
6. Petra van styleyourimage.nl
7. Fréderique van theblacknotebookblog.blogspot.be
8. Marie van theunknownsilence.blogspot.be
9. Eline van themakeuphotspot.blogspot.be
10. Tessa & Julia van Beautylipps.blogspot.be
11. Nadia van lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.be

Genomineerden, dit zijn de vragen die jullie mogen beantwoorden:

1. Wat is jullie droomjob?
2. Jullie favoriete vakantiebestemming?
3. Wat is jullie favoriete tijdverdrijf bij verveling?
4. Jullie favoriete tijd van het jaar? en waarom?
5. Jullie meest gebruikte beautyitem?
6. Als jullie konden kiezen, wat zouden jullie doen. Een bunjeejump maken of een ballonvlucht?
7. Jullie favoriete tijdschrijft?
8. Wat kan je uren aan een stuk doen zonder je te gaan vervelen? 
9. Jullie favoriete gerecht?
10. Noem iets wat je helemaal niet kan, maar wel graag zou kunnen?
11. Je strand op een onbewoond eiland en je moet 3 dingen kiezen wat je gaat redden? Wat redt je?

Bedankt aan www.humblebeauty29.blogspot.com voor mij te nomineren en aan de genomineerde veel plezier bij het invullen!

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)