H&M lipgloss

Tijdens het soldenshoppen kwam ik bij H&M deze lipglossjes tegen. Er waren 3 kleurtjes beschikbaar en ik heb ze alle drie meegenomen om te reviewen. Wat me zozeer aantrok in deze glossjes was ten eerste de prijs en ten tweede de verpakking. De dop heeft een leuke tropische print. Leuk voor deze zomer.

De kleurtjes hebben de namen Summer Sand, Coral Hibiscus en Tropical Fuchsia.









 Summer Sand







 Coral Hibiscus







 
Tropical Fuchsia




De glossjes bevatten kleine glittertjes. Wanneer je de glossjes aanbrengt zijn ze wel heel erg plakkerig, dus voor wie dit niet graag heeft kan ik ze afraden. Ook blijven ze niet zo lang op je lippen zitten wanneer je iets drinkt of eet. Voor budgetglossjes zijn deze heel erg goed van kwaliteit, zeker als je weet dat ze maar €0.95 per stuk kosten! Dus voor wie met make-up begint of geen groot budget heeft, zou ik eens langs de H&M gaan om rond te neuzen.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
erg mooie kleurtjes ♥
Unknown zei…
Dat laatste kleurtje is erg mooi!
vind het ook de mooiste kleur :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)