Etude House - Etoinette Crystal Shine Lips

Deze lipsticks hebben ongetwijfeld de mooiste verpakking die ik al heb gezien. Het merk Etude House weet hoe ze ook het oog moeten verwennen. Niks is leuker dan je opmaken met goede maar ook leuk ogende spulletjes. En zoals ik al eerder had genoemd heb ik daar een zwak voor. Ik was eerder al grote fan van Benefit hun verpakkingen, maar nu heeft ook Etude House mijn hart gestolen.




Etude House is een bekend Koreaans merk dat leuke en schattige make-up spulletjes maakt. Jammer genoeg kan je het niet zo goed vinden, maar ik heb nu een webshop gevonden in Nederland die deze spulletjes levert. Bij allurelle.nl kan je je hartje ophalen!

De lipsticks die ik kocht heten de Etoinette Crystal Shine Lips en hebben de leukste verpakking ooit! Ook de lipstick zelf is mooi versierd.
Ik kocht de kleurtjes Midnight Masquerade en Sincerity Hidden.


Midnight Masquerade








Sincerity Hidden




De lipsticks geven geen grote pigmentatie af maar zijn eerder een getinte lippenbalsem. De lipsticks brengen makkelijk aan, zijn goed romig en voelen prettig aan op de lippen. Het enige wat ik een beetje jammer vindt aan de verpakking is dat de lipstick "los" lijkt te zitten wanneer je hem gebruikt, precies of het is afgebroken. Wanneer je heb gebruikt zou ik de lipstick niet te ver uitdraaien want ik ben bang dat hij dan pas helemaal kapot zou zijn.

Deze lipsticks kosten €7.75 per stuk en zijn verkrijgbaar via allurelle.nl

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)