Deauty Box Juli 2014

Ik kreeg de nieuwe Deauty Box van Juli binnen deze week en deze laat ik vandaag aan jullie zien.

Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer.

De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald! Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/


Deze maand kreeg ik geen 5, maar 4 productjes in mijn Deauty Box. Hieronder laat ik aan jullie zien wat ik kreeg met de beschrijving van elk product.


Fructis - Damage Repair Serum - 50ml






Het eerste product dat ik in de box terugvond, was dit product van Fructis (Garnier). Dit product is een serum dat je gespleten haarpunten hersteld. Dit had ik nu echt nodig! Als er één iets is waar ik een probleem mee heb zijn het wel gespleten haarpunten. Dit komt meestal door je haar te kleuren, door warmte (stijltangen) en te brushen. Het serum bevat amla vruchtenolie dat ervoor zorgt dat je gespleten haarpunten verzegelt en hersteld, waardoor je haar gladder, glanzender en gezonder wordt. Dit klinkt al heel lovend, maar moet het nog uitproberen! Ik ben benieuwd.

Dit product is een fullsize product en kost €7.99 in de winkel.

Cattier Paris - Eclat de Rose - 15ml









Het volgende product is deze geconsentreerde oogcrème. Dankzij onder andere biologische arganolie, rode algen, vlinderlavendelextract en biologisch rozenwater zullen eventuele wallen, kringen en rimpels rond de ogen verminderen en wordt de huid bovendien zachter en sterker. Deze ga ik zeker proberen aangezien ik veel last heb van donkere kringen. Dit komt door te weinig slaap. Ik ben benieuwd of dit werkt!

Dit product is ook een fullsize product en kost €16.99 in de winkel.

Hansaplast Foot Expert - Peeling Anti-eelt 2 in 1 - 75ml






Met dit product ben ik superblij. Ik heb heel veel last van eelt op mijn voeten en verzorg ze ook dagelijks met allerlei anti-eelt producten. Ook heb ik een voetenzalf van Hansaplast waar ik heel tevreden over ben! Toen ik de box opendeed en deze anti-eelt scrub zag was ik meteen enthousiast. Deze speciale anti-eelt peeling (scrub) verwijdert ruwe huid doeltreffend met puimsteen scrubdeeltjes en natuurlijke zoutkorrels, terwijl ureum en amandelolie je voeten intensief verzorgen en verzachten.  

Dit product is ook een fullsize product en kost €5.69 in de winkel.

Rainpharma - Body lotion - 100ml








Het laatste product uit deze box was deze body lotion van het merk Rainpharma. In de vorige box kon ik al kennismaken met het doucheproduct van dit merk. Deze keer hebben ze dus een body lotion in de box gestoken. Je kon het eerder al lezend dat ik niet zo een fan was van dit product. Niet omdat de werking niet goed is, maar omwille van de geur. De producten hebben een sterke kruidige geur en daar ben ik geen liefhebber van. Jammer, maar ik maak er iemand anders gelukkig mee! Deze body lotion bevat lavendel, pompelmoes en sandelhoutolie. 

Ook dit product is een fullsize product en kost in de winkel €19.95.

Conclusie: Deze maand een product minder in de box, maar het zijn wel allemaal fullsize producten en geen proefproducten. Jammer dat ik geen fan ben van de bodylotion, maar voor de rest zijn het topproducten in de box. Ik kan deze box ten zeerste aanraden aan iedereen die eens nieuwe producten wil testen. Volgende maand schaf ik me opnieuw een abonnement aan voor 3 maanden! Jullie mogen dus nog reviews verwachten!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind de box niet heel erg bijzonder deze maand, maar volgende maand beter he!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)