Yves Rocher - Cherry oil lipsticks

Deze lipsticks van kreeg ik cadeau van de lieftallige Katrien (http://vrolliewollie.blogspot.be/) en daar ben ik haar natuurlijk heel dankbaar voor. Wanneer ik make-up cadeau krijg kan mijn dag niet meer stuk. En van zodra ik deze lipsticks zag al helemaal niet meer! Ik heb het over deze Cherry oil lipsticks van Yves Rocher


Deze lipsticks zijn gemaakt met 100% kersenolie. Dit zorgt voor een buitengewone glans en weerspiegeling van het licht. Je lippen krijgen een natuurlijke en stralende glans en hebben een intense, onweerstaanbare kleur. Deze lipsticks zijn sheer, dit betekend dat ze niet heel erg gepigmenteerd zijn en dat ze eerder bedoeld zijn op een glans te geven met een tintje kleur.

De kleurtjes die ik kreeg zijn 11 Miel doré, 12 Marron glacé, 22 Corail doux en 52 Cerise noir. Eén voor één heel erg mooie kleurtjes.


























Wanneer je de lipsticks aanbrengt voelen je lippen heel erg zacht aan door de olie die in de lipsticks zit. Ze zijn heel erg fijn in gebruik, brengen makkelijk aan en geven je lippen een mooi tintje! Super lipproduct! Ik kan ze jullie zeker en vast aanraden!

Dus bij deze nogmaals heel erg bedankt Katrien, ik zal ze met veel plezier gebruiken :).

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Corail doux vind ik erg mooi. Ik hou best van sheer lipsticks.
Ik vind ze ook heel erg fijn en corail doux is ook el mijn favoriet :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)