MUA Immaculate Collection palette

Ik heb al een aantal palletjes van het merk MUA en was tot nu toe er heel tevreden over. Onlangs bestelde ik een aantal items in hun webshop en kocht onder andere deze Immaculate Collection palette.





Deze palette telt 24 oogschaduwkleuren en heeft een wijde kleurenvariatie. De meerderheid van de kleuren zijn shimmerkleuren, maar er zitten ook een aantal matte kleurtjes in.
Ook krijg je bij de palette een oogschaduwapplicator, maar die gebruik ik toch niet. Ik ben geen fan van zulke applicators. Ik gebruik liever mijn goede oogschaduwkwasten.

De verpakking is simpel, wanneer je het laat vallen zal je doosje wel snel kapot zijn.

De shimmerkleurtjes hebben een goede pigmentatie, zijn mooi van kleuren zacht van textuur, maar de matte kleurtjes zijn helaas een grote flop! Ik probeerde een bruine matte kleur te swatchen maar er kwam helemaal niks vanaf. Jammer!


De shimmerkleurtjes:






De matte kleurtjes:



Je kan het bijna niet zien maar op de foto heb ik 3 kleurtjes geswatched. een roze, bruine en blauwe kleur. Het blauwe kleurtje kan er nog mee door maar geeft erg veel fallout. De rest van de kleurtjes zie je dus gewoon niet. Gelukkig dat het palette maar een aantal matte kleuren heeft, want wanneer het een complete matte palette was geweest, was deze niks waard!

Deze palette kost £8 (omgerekend €9.85). Je kan deze online scoren via deze link (http://www.muastore.co.uk/catalogsearch/result/?q=immaculate) of je kan hem vinden in de geselecteerde winkels van Kruidvat die MUA producten verkopen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)