Max Factor Lipfinity lip colour

Ik wou al een tijdje de lipfinity lip colour van Max Factor gebruiken, maar ik vond ze tot nu toe een beetje langs de prijzige kant. Bij de drogisterij betaal je hier snel €16.99 voor een kleurtje. Ik besloot nog even te wachten en mijn geduld werd heel erg beloond! Ik vond deze lipfinity kleur (160 Iced) bij de Action voor maar €1.99! Van een goede deal gesproken :)



Hoe breng je deze aan?
Eerst en vooral breng je het lipkleur aan op je lippen. Dit laat je een minuutje drogen. Daarna ga je er met de doorzichtige topcoat over voor een mooie en langdurige glans! Volgens Max Factor blijft deze 12u perfect op je lippen zitten.





 Een handige sponsapplicator

 de lipkleur


                                                                De doorzichtige topcoat




de lipkleur alleen aangebracht 

de balsem alleen aangebracht (zo kan je de glans goed zien)

Het eindresultaat; beide producten aangebracht!

De lipkleur brengt makkelijk aan dankzij de handige applicator. Hij neemt net genoeg product op om je lippen in te kleuren. Wanneer de topcoat is aangebracht voelen je lippen superzacht aan. Je voelt ook niet dat je twee laagjes aanhebt. Het product blijft ook wel een tijdje zitten maar 12 uur is ook wel veel gezegd. Na een tijdje vervaagt de lipkleur en gaat hij er wat raar uitzien en geeft hij niet meer zo een lekker gevoel op je lippen, en moet je natuurlijk de kleur een beetje bijwerken. Ik zou er de €16.99 niet voor over hebben, maar voor €1.99 ben ik zeker super enthousiast :) 

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)