Catrice Crushed Crystals nail polish

Deze lakjes stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik zag ze al op meerdere blogs voorbijkomen en was op slag verkocht. Ik heb het over de crushed crystals nagellakjes van Catrice. Deze lakjes geven een soort 'zandeffect' waardoor het net lijkt of je geplette diamantjes op je nagels hebt. Ik kocht de kleurtjes 03 Shooting star en 06 Call me princess.

  Boven: 03 Shooting star  /  Onder: 06 Call me princess





 06 Call me princess


 06 Call me princess


 03 Shooting star


03 Shooting star

De lakjes brengen super makkelijk aan, hebben een handig kwastje en ze drogen heel erg snel! Op de foto heb ik maar één laagje aangebracht. En wat zien ze er leuk uit! Ik ga zeker nog eens rondneuzen in de schappen voor nog meer kleurtjes! Wat vinden jullie?

Deze lakjes kocht ik bij Kruidvat en betaalde €3,39 per stuk.

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik ben ook een grote fan van deze lakjes! Ze zijn zo mooi!
Idd ik ga dit weekend proberen nog andere kleurtjes te halen :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)