MUA - Pretty Edgy Eyeshadow Palette

Laat ik heel eerlijk zijn ... Ja, ik heb deze palette gekocht vanwege de verpakking. Ook al heb ik genoeg palettes, ik kan het gewoon niet laten om er steeds eentje bij te kopen. En toen ik deze zag was ik op slag verkocht. Ik ben een grote fan van studds en vind ze overal wel ergens bij staan. Toen ik deze palette op de webshop van MUA zag staan heb ik hem ook gelijk gekocht.

De palette heeft een basic zwarte kleur en is gemaakt ui harde plastic. Vanboven is de palette versierd met gouden studds. De verpakking is aangepast aan de naam; "Pretty Edgy palette".      







   
De palette bevat tien verschillende oogschaduwkleuren waarvan zes shimmer kleuren en vier matte kleurtjes. De kleurtjes zijn heel erg zacht van textuur en de shimmerkleurtjes zijn heel mooi gepigmenteerd. De matte kleurtjes zijn iets minder gepigmenteerd, maar dat is meestal het geval met matte kleurtjes. Wat wel een pluspunt is: de matte kleurtjes hebben geen fallout en zijn dus makkelijk aan te brengen.

Enkele shimmer kleurtjes:


Enkele matte kleurtjes: 



De palette kost £8 (€9.82) en kan je krijgen via de webshop http://www.muastore.co.uk/
Ook kan je ze krijgen bij een aantal verkooppunten bij Kruidvat. Niet elke Kruidvat verkoopt deze. Je kan deze lijst vinden als je het intypt en zoekt via google!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mooie verpakking heeft 'ie!
Idd :) Lekker stoer!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)