Benefit - Rockateur Blush

Deze blush stond al op mijn verlanglijstje vanaf het moment wanneer hij in de winkels lag. Ik heb het over de Rockateur Blush van Benefit. Jammer genoeg kan je hem in België niet kopen en betaal je via Ebay te veel verzendkosten. Nu ik in Amsterdam was afgelopen weekend, ben ik de Douglas binnengelopen en zag ik hem daar in de schappen liggen. Ik wist niet dat ze daar ook een Benefit Counter hadden! Zo blij als een klein kind nam ik hem mee naar huis.








De producten van Benefit hebben altijd zo een leuke verpakkingen. Sexy en stoer! Maar niet enkel de verpakkingen zijn goed, ook de producten zelf zijn super! Bij de blush krijg je ook een blush kwastje maar die vind ik niet zo handig in gebruik. Sommige mensen gebruiken deze wel graag, dit is enkel mijn persoonlijke mening. Ik gebruik liever een kwast die goed in de hand ligt. Wel is dit handig als je bijvoorbeeld je kwast bent vergeten, dan heb je alsnog een vervanging!



Het product zelf heeft ook een extra tintje gekregen. Zo heeft de blush een leuk reliëf gekregen die bij het thema hoort. De blush heeft een super zachte textuur en hij brengt heel erg makkelijk aan. Op het eerste zicht lijkt hij niet zo donker op je huid, zoals hij er in de verpakking uitziet, maar je kan hem zeker met meerdere laagjes aanbrengen zodat je hem kan opbouwen en hij wat meer kleur geeft.




Ik ben heel erg enthousiast over deze blush en kan deze zeker aanraden. Wel een groot nadeel, hij is duur. Niet iedereen zal er €33 voorover hebben, maar hij is het zeker waard! Je kan hem ook online vinden via Douglas.nl!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie blush!
Unknown zei…
Jammer dat hij zo duur is, maar hij ziet er wel erg mooi uit!
Ja idd! Ik heb ook een tijdje getwijfeld, heb hem uiteindelijk gekocht omdat ik hem echt wou, maar vindt ze ook nog steeds duur hoor. Maar het is wel een heel goede blush :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)