Accessoires shoplog

Ik heb dit weekend enkele accessoires geshopt en vond het wel leuk om met jullie te delen! Ik heb spulletjes gekocht bij H&M, Forever 21 en Urban Outfitters. Kijken jullie mee?







 Ik kocht deze 3 setjes met haarelastiekjes bij Forever 21. Ik vind deze elastiekjes de beste. Wanneer ik de gewone gebruik met het metaaltje eraan gaat mijn haar helemaal kapot, bij deze heb ik dit niet. Aangezien je niet overal zulke kan vinden heb ik er maar direct 3 setjes gekocht. Deze kosten per setje €2.90.




 Bij Urban Outfitters kocht ik deze Infinity ring. Ik was al een tijdje op zoek naar een infinity ring, maar had nog geen mooie gevonden. De ring is van sterling zilver. Deze koste €9.




Dit setje met ringen kocht ik bij de H&M. Ik wist niet hoe ze zouden staan en wou het eens uitproberen. Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden!? Wat vinden jullie? Dit setje was €3.95.




Deze knopjes van Forever 21 kosten €3.90.



Ook deze knopjes waren €3.90.



Deze haarband was €2.90.



Deze blaadjesoorbellen kosten €3.90.



Deze mooie hangers met bloemetjes waren €6.90.



Bij Forever 21 kocht ik ook deze armband voor €4.90.



Deze toffe pet met studds had ik meteen op het oog en nam hem mee naar huis voor €10,45.





Voor deze zomer wou ik eens een bandana uitproberen. Ik vond deze bij H&M voor €3.95.



Als laatste kocht ik ook nog dit setje oorbellen voor €1.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)