Spring has Sprung - TAG

Momenteel gaat deze TAG de ronde in de beauty wereld en ik vond het wel leuk om hem ook met jullie te delen. Willen jullie hem ook invullen? Zeker doen :) Dus bij deze zijn jullie allemaal getagged! Happy Spring time! 

Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
Ik zie graag pastelkleurtjes en zie er naar uit om blazers met pastelkleurtjes te dragen. Ik heb er nog geen in mijn kast hangen, maar daar komt verandering in. Ook heb ik iets met de kleur wit en kant. Luchtige bloesjes met kant zullen deze lente in mijn kast niet ontbreken. Ook een leren jasje en spijkerjasje hangen hier al klaar om gedragen te worden.
Ook ben ik van plan om naar wat meer luchtige broeken te zoeken, want wanneer het warmer wordt is dit een must en aangezien ik bijna nooit kleedjes of rokjes draag, zullen deze van pas komen.





Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Jumpsuit


Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Ik werk voltijds en heb dus geen vakantie meer samen met de schoolgangers. Ik moet dus nog eventjes wachten. Ik heb een weekje verlof van 28/04 tot en met 05/05 en we gaan naar zee.

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Sleek Matte me lip cream in de kleur 435 petal


En je favoriete lente nagellakkleur?
L'oréal color riche in de kleur 850 lemon meringue 



How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Wit

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Ik heb eens een soort mango-passievrucht sapje gedronken maar ken helaas de naam niet meer, die was echt superlekker!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja toch wel, in de herfst en winter draag ik meer zwart, grijs en bruintinten.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Naar zee gaan om te ontspannen en te genieten van het lekkere weer op een terras.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)