Olaz Total Effects 7 in One Dagcrème

Dit is een product waar ik elke keer naar kijk wanneer ik in de winkel rondloop. Wat me steeds tegenhield om het te kopen? De prijs ... €18,65 voor een dagcrème vond ik toch wat prijzig, maar ik ben uiteindelijk toch gezwicht uit nieuwsgierigheid.




Deze dagcrème beloofd 7 effecten die je huid helpen te verjongen en beschermt het ook tegen de schade van de zon, aangezien het SPF 15 bevat, handig toch! Benieuwd wat ze beloven? Hier is het lijstje:

1. Minimalisering van de fijne lijntjes en rimpels: vermindert de zichtbaarheid van fijne lijntjes en rimpels.
2. Verzorgende hydratatie: voor een frisse, gezonde uitstraling.
3. Egalisatie van de huidteint: vermindert de zichtbaarheid van ouderdomsvlekken.
4. Zachte exfoliëring: verzacht en egaliseert de huidstructuur.
5. Porie minimalisatie: reduceert de zichtbaarheid van poriën.
6. Met anti-oxidanten: helpt de schade door vrije radicalen aan de oppervlaktecellen van de huid te voorkomen.
7. Subtiele versteviging: hydrateert voor zichtbare versteviging van de huid.

Deze effecten beloven veel goeds, maar natuurlijk kan ik jullie niet zeggen of rimpels verminderen aangezien ik er nog geen heb (ik ben 25 jaar). Voor de oudere dames zal dit meer geschikt zijn natuurlijk. Waarom ik deze dan wel heb gekocht? Deze ruikt ongelofelijk lekker en voelt heel erg prettig op mijn huid. Ik heb nu al een paar keer aangehad en het is misschien raar gezegd maar je voelt gewoon de hele dag door dat je de dagcrème aanhebt. Ook ruikt hij de hele dag door lekker. Ook is er het pluspunt dat hij SPF 15 bevat zodat je beschermt ben tegen de zon.

Het product zit in een pompflacon van 50 ml, maar ik had deze liever in een tube gezien. Wanneer het product bijna leeg is kan je de restjes er niet uithalen. Bij een tube kan je de verpakking nog openknippen en leeghalen. Ik hoop dat er voor die prijs toch wel een redelijke hoeveelheid product in de verpakking zit.


Het product zelf ruikt heel erg lekker, als je niet van een parfumgeurtje houdt zou ik deze het best overslaan, want je ruikt hem een aardig tijdje van de dag. De crème is zacht en smeert makkelijk uit zonder plakkerig aan te voelen. Hij voelt heel erg zacht op de huid en je huid voelt meteen verfrist.



Al bij al is dit een goede dagcrème, maar misschien dat ik de volgende keer toch een iets goedkopere zoek. Je kan deze dagcrème kopen in de supermarkt in de buurt of bij Kruidvat.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)