Etos Blush Powders

Ik heb dit weekend een tripje gemaakt naar de Etos en kwam naar huis met een heleboel leuke spulletjes waaronder deze Etos Blush powders. Aangezien ik in België woon kan ik niet zo dikwijls naar de Etos lopen als ik zou willen :p. Ik had deze blushes nog niet eerder getest en besloot om er twee mee naar huis te nemen om te testen.

4080-207 (links) / 4080-208 (rechts) 

4080-208


4080-207

De doosjes hebben de kwaliteit alsof je een blush zou kopen van Essence of Catrice, simpel en goedkoop, een gewoon doosje met plastic bovenkant. Ook zit er een borsteltje in de verpakking, handig voor de meiden die met make-up beginnen en nog geen kwastjes hebben, of gewoon voor mee te nemen. Zelf gebruik ik deze kwastjes niet omdat ik ze niet echt makkelijk vind werken, daarvoor gebruik ik mijn blush kwast van Real Techniques.

In het doosje zien de blushes er mooi uit van kleur. Ik heb gekozen voor twee ietwat naturelle kleurtjes. Een nudekleurtje (4080-208) en een ietwat rozere kleur (4080-207). Zoals je kan zien hebben ze een nummer, geen naam.

 4080-208

4080-208

 4080-207

4080-207

Wanneer ik ze had geswatched was ik jammer genoeg niet onder de indruk... Er komt bijna geen kleur vanaf, je moet toch al een paar keer goed wrijven om iets van kleur te zien op je vinger, en wanneer je ze aanbracht zag je al helemaal niets van kleur meer. Wat je ziet op foto is het resultaat na een paar keer gewreven te hebben, dit was het meeste kleur dat ik eruit kreeg. Je kan ze misschien wel gebruiken voor een subtiele glow, maar een echte kleur krijg je er niet vanaf. Ik zal deze jammer genoeg niet meer halen.

De prijs sloeg dan natuurlijk ook wat tegen want deze kostten €3.55. Jammer voor het geld, want ze doen het niet :(.

Hebben jullie deze al gebruikt? Wat vinden jullie van deze blushes?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Jammer dat deze zo tegenvallen, want ik vond ze er wel erg mooi uitzien.
ja idd ik kon ze jammer genoeg in de winkel niet swatchen :( anders had ik ze ook niet gekocht!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)