Bourjois - effet 3D Volume & shine elixir gloss

Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte nude gloss zonder al teveel glitters erin en eindelijk heb ik er één gevonden! Ik heb het over de Bourjois effet 3D Volume & shine elixir gloss in de kleur 51 Rose chiméric.

De meeste glossjes die ik heb zijn oftewel te doorzichtig ofwel te plakkerig. Maar deze is het allebei niet! Voor een nude gloss heb je toch nog wat "kleur" op je lippen. Hij brengt makkelijk aan en wanneer hij is aangebracht voelt hij niet plakkerig. Een ideale lipgloss als je het mij vraagt.



Bourjois beloofd een hydratatie op je lippen die acht uur lang duurt... maar dit is niet echt zo. Het blijft wel lang op je lippen, maar geen acht uur. Ook glanst hij mooi wanneer aangebracht, daar bedoelen ze dus het 3D effect mee. Ook ruiken de glossjes fruitig, maar je moet er natuurlijk van houden.



Zoals je kan zien kocht ik de kleur 51 Rose chiméric.



Het kwastje van de verpakking is niet zoals de meeste glossjes die eerder een breder kwastje hebben met een zacht "sponsje", deze heeft namelijk een kwastje zoals je bij een lippenseel zou hebben. Heel makkelijk om je gloss precies aan te brengen. Ik ben fan! Er zit genoeg product op je kwastje om je lippen in één keer op te maken.





Het enige nadeel is de prijs... Het is een heel erg goede gloss, niks op aan te merken, maar ze kosten wel €10.99 per stuk. Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)