Bourjois 1 Seconde nagellakjes

Een week of twee terug liep ik in het Kruidvat rond en zag bij het schap van Bourjois een bordje staan met een actie. Wanneer je 1 lakje kocht kreeg je 10% korting, 2 lakjes 20% en bij 3 lakjes 30 % korting. Ik had deze lakjes nog nooit geprobeerd, mede omdat ze redelijk duur zijn zonder korting. Ik profiteerde ervan en zocht er 3 lakjes uit om te testen.

Aangezien het nu Lente is, heb ik voor de wat lichtere pastelkleurtjes gekozen. Ik kocht de kleurtjes 06 Rose Cupcake, 13 Figue Chic en 22 Turquoise block.



Wanneer ik het eerste flesje opendeed was mijn eerste reactie "wow, wat een dikke kwast, die is veel te groot!". Ik heb hem meteen getest en was aangenaam verrast! De kwast is namelijk perfect! Met deze grote kwast is het namelijk ideaal om je nagels in 1 keer volledig te lakken.

Ook door de lakjes zelf ben ik fan. Ze zijn super dekkend en je hebt maar 1 laagje nodig. Sommige lichte kleurtjes hebben een dikkere dekking en meerdere laagjes nodig, maar bij deze is het zeker niet het geval.


 22 Turquoise block

 22 Turquoise block





 06 Rose Cupcake

 06 Rose Cupcake





13 Figue Chic

De lakjes kosten normaal gezien €8.49 per flesje. Maar aangezien ik er 3 kocht met 30% waren deze wat goedkoper. Ik had in plaats van €25.47 maar €17.83 betaald. Dat is zo een €7.64 korting! Bijna een lakje gratis ;). Willen jullie een wat duurder lakje aanschaffen, maar wil je er zeker van zijn dat ze super goed werken, dan kan ik je deze zeker aanbevelen! Ik koop er zeker nog van Bourjois! 

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
wauw, wat een prachtige kleuren.! xx
Idd, deze moet je zeker proberen! xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)