Essence Me & my ice cream - Baked Eyeshadow

Eerder toonde ik jullie de lippenbalsems van de Me & my ice cream collectie van Essence. Toen vertelde ik dat ik de oogschaduw van deze collectie uitverkocht was. Maar toen ik deze week naar een andere Kruidvat ben geweest, heb ik ze toch kunnen scoren.

In de collectie zitten 3 verschillende kleuren oogschaduw. Deze gebakken oogschaduw (baked eyeshadow) zouden, zoals Essence het zegt, lang houdende marmerkleurige oogschaduwkleuren zijn. De oogschaduwen zijn er in de tinten karamel, abrikoos en mint. De kleurtjes heten 01 Cone head, 02 Icylicious en 03 Always in my mint.







01 Cone head




02 Icylicious:





03 Always in my mint:




De oogschaduw is heel erg gepigmenteerd. Ze lijken net op een highlighter. Ik ben blij dat ik deze oogschaduwdoosjes heb kunnen scoren! Mocht je ze nog tegenkomen in de winkel, test ze zeker eens uit. Ik ben alvast verkocht! De oogschaduw kost €2,89 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)